וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה הבקשה לצו ביניים נגד מינוי בן מנחם

אמילי גרינצווייג

28.7.2011 / 14:55

בג"צ דחה את בקשת אגודת העיתונאים בתל אביב שטענה כי מינויו של בן מנחם הוא מינוי פוליטי ודרשה להוציא צו ביניים שיקפיא את המינוי. העתירה תידון בהרכב של שלושה שופטים

בית המשפט העליון דחה את בקשת אגודת העיתונאים בתל אביב לצו ביניים בעתירה שהגישה האגודה נגד מינויו של יוני בן מנחם לתפקיד מנכ"ל רשות השידור. השופט יצחק עמית הודיע לעותרים כי הנושא ידון בהקדם מול הרכב של שלושה שופטים. בית המשפט הורה למשיבים- הממשלה, ראש הממשלה נתניהו ווועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל הרשות, להעביר את תגובתם לעתירה בתוך שבעה ימים.

אגודת העיתונאים עתרה לעליון בדרישה לעצור את הליך מינויו של בן מנחם למנכ"ל רשות השידור. בעתירה ביקשה האגודה מבית המשפט להוציא צו ביניים שיקפיא את ההליך זאת מכיוון שלטענתה, המינוי הינו מינוי פוליטי שיגרום לפגיעה בלתי הפיכה בשידור הציבורי. כמו כן דרשה האגודה שבית המשפט יתן צו על תנאי המחייב את הממשלה לנמק מדוע לא תמנע מלמנות את בן מנחם לתפקיד המנכ"ל ועל רשות השידור וועדת האיתור לנמק מדוע שלא יבטלו את החלטתן להמליץ על בן מנחם.

ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל רשות השידור, שבראשה עמד יו"ר הרשות אמיר גילת, הודיעה בשבוע שעבר כי החליטה להמליץ על יוני בן מנחם לתפקיד המנכ"ל. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע השבוע כי הוא תומך במינויו של בן מנחם לתפקיד והממשלה עתידה לדון במינוי בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully