וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה מיליון צפיות ב"אהבה ראשונה 2"

אמילי גרינצווייג

8.8.2011 / 15:36

על פי נתוני סלקום, כבר בשבוע הראשון לעלייתה, שברה העונה השניה של הסדרה את נתוני הצפיה של כל העונה הראשונה ששודרה ב-2010

העונה השנייה של "אהבה ראשונה", פרויקט האינטרנט התיעודי של סלקום, רשמה כ-4 מיליון צפיות, שבוע לאחר השקתה, כך עולה מנתוני החברה. זמן הצפייה הממוצע של גולש באתר, על פי סלקום, הוא כ-22 דקות. בממוצע צופה כל גולש בתשעה סרטים.

מדובר בעלייה משמעותית מהעונה הראשונה ששודרה בקיץ 2010, אז נרשמו כ-950 אלף צפיות וממוצע של שישה סרטים לגולש. למעשה, הנתונים עולים על אלו של כלל העונה הראשונה בה נרשמו 3.5 מיליון צפיות. הסרטון האהוב ביותר עד כה, שזכה ללמעלה מ-2000 לייקים, הוא של דניאל ויימן ודשה דמידוב.

יוני סבג,סמנכ"ל שיווק סלקום מסר: "הנתונים הם מעל ומעבר לציפיות שלנו לתקופת פעילות כה קצרה. במהלך השבוע וחצי מעלייתה לאוויר של העונה השניה, הגענו לנתונים המצטברים של העונה הראשונה כולה- אלו הם נתוני שיא המעידים על כך שהצעירים גם מודעים לפרויקט וגם מוצאים בו עניין אמיתי. השנה יצרנו מימד נוסף של חיבור ישיר לצעירים בסרטונים כדי להעצים את החוויה של הגולשים, החשיפה האישית ושיתוף האחר בעולמם האישי של הצעירים צובר תאוצה ואנו רואים זאת באלפי התגובות של הגולשים לפרויקט ושל הצעירים הלוקחים בו חלק".

למרות נתוני הצפיה הגבוהים, באיגוד הבמאים זועמים על סלקום, בגלל השימוש שעושה החברה בסרטים שהוכנו במסגרת הפרויקט. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה הבמאים שהשתתפו בפרויקט קיבלו תשלום של 1500 שקלים עבור יום צילום, בו מצולמים כשלושה סרטונים. מדובר בסכום נמוך ביותר ביחס לתעריפים המשולמים היום בתעשיה. כמו כן זכויות היוצרים לסרטים ניטלו מהבמאים ולא ניתנה התחייבות לתשלום תמלוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully