וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להכיר במוטי אמיר כחושף שחיתויות"

אמילי גרינצווייג

15.8.2011 / 16:52

חבר הכנסת נחמן שי פנה למבקר המדינה, בעקבות חלופת המכתבים בין מנהל קול ישראל מיקי מירו למוטי אמיר מנהל רשת ב': "אין ספק כי אמיר עלול להיפגע לאחר שסרב להוראות בלתי נסבלות"

ח"כ נחמן שי (קדימה) מבקש ממבקר המדינה להכיר במנהל רשת ב', מוטי אמיר, כחושף שחיתויות, זאת בעקבות פרסום חילופי המכתבים בין מנהל קול ישראל מיקי מירו למנהל רשת ב' מוטי אמיר בעקבות שידור מיוחד שקיימה הרשת ממוקדי ההפגנות ברחבי הארץ, שלא על דעתו של מירו. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה מירו זעם על כך שאמיר החליט לקיים את השידור ללא הסכמתו. "אני רואה בחומרה רבה את התנהגותך שחורגת מכללי המנהל התקין ומנוהלי רשות השידור. כמנהל עליך לדעת – הסגנון החוצפני שבו נקטת והעובדה שאינך מוכן להפנים את חילופי שדרת הניהול ברשות השידור, אינם ראויים ויטופלו באופן משמעתי במידת הצורך", כתב מירו לאמיר.

במכתב ששלח ח"כ שי היום (ב') למבקר נכתב : "מן ההתכתבויות עולה בברור חשד כבד כי ברשות השידור מתקיימת התערבות פוליטית בתכני השידור והיא נובעת משיקולים לא ענייניים. מנהל רשת ב' פעל בתוקף תפקידו העיתונאי כאשר קבע כי יש לשדר דיווחים על ההפגנות ברחבי הארץ. העובדה שמנהל הרדיו רצה להעלים את ההפגנות הללו ולהסתירן, מלמדת כי בשיקוליו אינו רואה את טובת הציבור אלא את טובת שולחיו, מקורבי ראש הממשלה". עוד כתב שי: "לאור דברים אלה ובהמשך להתכתבות, אני מציע לשקול להעניק למר מוטי אמיר, מנהל רשת ב', מעמד של חושף שחיתויות שכן אין ספק שהוא עלול להיפגע קשות לאחר שעמד על דעתו וסרב להיכנע להוראות הבלתי חוקיות שקיבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully