וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירו על סיקור המחאה: "מכונת תעמולה"

אמילי גרינצווייג

17.8.2011 / 16:50

"הטייקונים מפעילים את העיתונות", "התקשורת היא תקשורת תעמולתית", כך התבטא מנהל קול ישראל מיקי מירו בתכניתו ברשת ב' לגבי המחאה החברתית ברחבי הארץ

יח"צ - חד פעמי

מיקי מירו, מנהל קול ישראל הנכנס, ראיין בתוכניתו "בדרך אל הטבע" בשבת האחרונה את ליאורה אמיתי, מנכ"ל משותפת של אזרחים למען הסביבה בגליל. בראיון עמה, בו נדון באריכות נושא המחאה החברתית המתרחשת ברחבי הארץ כבר למעלה מחודש, ביטא מירו את עמדותיו ותפיסתו את הנושא.

אמיתי אמרה בראיון:" הציבור קם ואומר את דברו, זה לא אחד זה קבוצת אנשים. אם נחזור למה שקורה ברחובות בכל הערים בארץ זו תופעה מדהימה, אנשים יוצאים מהבתים ומדברים אחד עם השני...עם כל הכבוד לכל הערוצים סוף סוף קורה פה משהו שקצת סודק את מהדורת השבט הזו".

מירו התייחס לדבריה ואמר: "את מדברת מתוך רומנטיקה ובואי ניתן לזה פרופורציה זו לא המציאות. מה דעתך שהטייקונים מפעילים את העיתונות ואת נוטה לחשוב שהעניין הוא תמים? בהמשך הוסיף מירו: "לא מציק לך שהכל נמצא במסע כזה שבעלי ההון משחקים בכולנו?".

אמיתי השיבה : זה תמיד יהיה, זה תמיד יקרה. אבל אנחנו הרוב".

עוד אמר מנהל קול ישראל בראיון: "יש פה הכוונה דרך עיתונות פרטית שמובילה אג'נדה של מישהו שמושך בחוטים, זה לא אינטרס ציבורי זה אינטרס של כמה אנשים שמובילים את זה מלמעלה....התקשורת מעבירה פה מסר ברור, מי מוציא את האנשים? עושים פה מכונת תעמולה... ברגע שהתקשורת היא תעמולתית ולא תקשורת שמעבירה מידע ואת מגוון הדעות אז אנשים קונים את מה שנותנים להם. זה פוגע גם בארגונים".

מירו התנגד בשבועות האחרונים לשידור גלים פתוחים מההפגנות הרבות שהתקיימו מדי מוצאי שבת. בתחילת השבוע, לאחר שבניגוד להנחיותיו שודר משדר נרחב שסיקר את הפגנות ברחבי הארץ, הוחלפו מכתבים קשים בינו לבין מנהל רשת ב' מוטי אמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully