וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן דן עוזב את חדשות 2 ומצטרף ללשכת רה"מ

פנחס וולף

28.8.2011 / 12:07

סמנכ"ל הניו מדיה בחדשות 2 יעזוב את תפקידו וימונה למנהל מערך התקשורת והדוברות בלשכת נתניהו. הממשלה אישרה היום את מינוי יועז הנדל לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי

הממשלה אישרה היום את מינוי של ד"ר יועז הנדל לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. ראש הממשלה ציין בישיבת הממשלה כי הנדל, עיתונאי ידיעות אחרונות, הוא רב סרן במילואים בשייטת 13, עסק בעיתונות בשנים האחרונות, בעל השכלה רחבה וכושר ניהול.

עם כניסתו של הנדל לתפקיד ישתנה מבנה מערך ההסברה הלאומי, וכחלק ממנו יוקם מערך תקשורת ודוברות במשרד ראש הממשלה. לירן דן, סמנכ"ל בחדשות 2, ימונה לתפקיד מנהל מערך התקשורת והדוברות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על עבודת הדוברים במשרד, פעילות האינטראקטיב (אינטרנט, סלולר, רשתות חברתיות) ופעילות התקשוב. רוני סופר, שהצטרף לאחרונה ללשכה גם הוא, ישאר בתפקידו כדוברו של ראש הממשלה ואחראי על הנאומים. ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב בפני רוני סופר כי לא תהיה פגיעה בתפקידו. בפגישה קרובה בין הנדל, סופר וראש הממשלה, תוסדר חלוקת התפקידים הרישמית.

לירן דן, בן 34, סמנכ"ל ניו מדיה בחברת החדשות של ערוץ 2 הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה והיסטוריה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במנהל עסקים למנהלים, MBA EXECUTIVE, מאוניברסיטת תל-אביב. את שירותו הצבאי עשה ביחידת דובר צה"ל.

גידי שמרלינג אשר שימש בשנה וחצי האחרונות כדובר ראש הממשלה ולאחר מכן כראש מערך ההסברה הלאומי והודיע לפני מספר חודשים על עזיבתו, יקיים חפיפה עם הצוות הנכנס וירכז את ההערכות ההסברתית לקראת ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully