וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי בן מנחם למנכ"ל רשות השידור חוזר לועדת האיתור

אמילי גרינצווייג

29.8.2011 / 19:30

זאת לאחר שוועדת שפניץ, הבוחנת מינויים בשירות הציבורי, ביקשה הבהרות בנושא. בר מוחא: "אין בכך חדש, בוועדה עדיין יושבים אישים פוליטיים, כך שלא יכול להתקיים דיון אמיתי בנושא"

ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל רשות השידור תקיים דיון נוסף בנושא מינויו של יוני בן מנחם לתפקיד. הדיון יערך בעקבות בקשתה של וועדת שפניץ, הוועדה לבחינת מינויים בשירות הציבורי להבהרות בנושא המינוי, זאת בעקבות עתירתה של אגודת העיתונאים לבית המשפט העליון כנגד הליך הבחירה של בן מנחם שהיה לטענתם מעורב בשיקולים פוליטיים. יחד עם זאת כוונת הוועדה היא לדון בטענות העולות בעתירת האגודה שלא נדונו במסגרת הדיונים בוועדת האיתור, ולא בדיון על המינוי כולו.

וועדת שפניץ העבירה לפני כשבוע וחצי את החלטתה בנושא המינוי לנתניהו, אולם הנושא טרם הובא לדיון בממשלה, זאת לאחר שלפני למעלה מחודש המליצה וועדת האיתור שמונתה על ידי השר הממונה על רשות השידור, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מינויו של בן מנחם לתפקיד. בראש הוועדה עומד יו"ר הרשות אמיר גילת וחברים בה יואב הורביץ, חבר הוועד המנהל של הרשות, ד"ר אביעד הכהן, דיקן מכללת שערי משפט, עו"ד משה דיין, נציב שירות המדינה והשחקנית יונה אליאן.

מנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא התייחס לדברים ואמר :"גם אם וועדת האיתור תדון בנושא אין בכך כל חדש. יש פה ניסיון לכאורה של הוועדה להחליף את בית המשפט, אבל בוועדה עדיין יושבים כלל האישים הפוליטיים כך שלא יכול להתקיים דיון אמיתי בנושא. בסופו של דבר יצטרכו חברי הוועדה לנמק בפני בית המשפט את החלטתם להמליץ על יוני בן מנחם, והדבר יציב בפניהם בעיה גדולה". מרשות השידור נמסר בתגובה :"אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully