וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לי טכנולוגיה חדשים בערוץ 10 וחדשות 10

אמילי גרינצווייג

5.9.2011 / 15:55

בערוץ הוחלט לפצל את התפקיד של אפי דילמוני שעוזב: שי לוי מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה של הערוץ ואילו דישון בילגורי מונה לתפקיד בחברת החדשות

שי לוי מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה של ערוץ 10 וילווה גם את מעבר חדשות 10 לירושלים.בערוץ הוחלט לפצל את תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה מ חברת החדשות ודישון בילגורי מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה בחדשות 10. השניים מונו לאחר שבשבוע שעבר הודיע אפי דילמוני, סמנכ"ל הטכנולוגיה של הערוץ ושל חברת החדשות, על פרישתו מהתפקיד לאחר תשע שנים.

בכיר בערוץ 10 הסביר את הסיבה לפיצול: "מכיוון שמדובר בשני גופי שידור שפועלים שבעה ימים בשבוע, הפיצול הוא דבר מתבקש ויכול לעזור מאוד בייעול העבודה ובהקלה על העומסים".

שי לוי ניהל בשנים האחרונות את הצוות הטכני בחברת ABS. קודם לכן שימש כסמנכ"ל ההנדסה והפיתוח בחברת ברודקאסט וידאו, שם ניהל פרויקטים רבים של הקמת ותכנון מערכי שידור ופרויקטים מיוחדים דוגמת שידור שיגור טיל לווייני בסיביר ושידורי בחירות עבור רשת ABC . לוי גם שימש בעבר כמנהל הטכני של חדר השידור של זכיינית ערוץ 2 קשת והוא אחראי על תכנון וליווי אולפן דובר צה"ל ואולפן פיקוד העורף. כעת ישמש כאמור לוי כסמנכ"ל הטכנולוגיה בערוץ 10 וילווה את פרויקט המעבר של חדשות 10 לבירה. מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי צפוי לעדכן היום את מועצת הרשות השנייה בהתקדמות המעבר של חדשות 10 לירושלים.

דישון בילגורי, מנהל בשמונה השנים האחרונות את מחלקת מחשוב מדיה בחדשות 10. הוא בעל ניסיון של 15 שנים בתחום טכנולוגיות מידע והטלוויזיה, ובמהלך שנות עבודתו בחדשות 10 היה שותף פעיל ברבים מהפרויקטים הטכנולוגיים של החברה כגון מעבר לשיטת עבודה דיגיטלית, בניית ארכיון ווידאו דיגיטלי והקמת מערכות הגרפיקה של האולפן הדינמי. במסגרת תפקידו החדש יהיה בילגורי אחראי על כלל היבטי הטכנולוגיה, השידור והמחשוב בחדשות 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully