וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרומקס העולמי יקיים כנס בישראל

אמילי גרינצווייג

5.9.2011 / 17:29

בכנס, שיתקיים ב-22 בספטמבר בשיתוף זכיינית ערוץ 2 קשת, יקחו חלק כ-20 מחלקות פרומו של גופי השידור השונים בארץ

איגוד BDA PROMAX העולמי, בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 קשת, יקיים לראשונה כנס בישראל. כנס הפתיחה בישראל ייקרא Tel-Aviv Creative Clinic ויתקיים ב -22 בספטמבר. בכנס יקחו חלק כ-20 מחלקות פרומו של גופי השידור השונים בארץ, ביניהם: קשת, רשת, ערוץ 10, ערוץ1, Yes , Hot וערוץ 9.

לי האנט, מומחה מוביל בתחום תכנון וקידום המדיה, יקיים הרצאת אורח. על לקוחותיו של האנט נמנים: FOX , DISCOVERY, DISNEY, ABC ו- COMEDY CENRTAL

פרומקס מקיים מדי שנה את הכנס המקצועי הגדול מסוגו בעולם בתחום קידום תכניות, תכנון ושיווק מדיה. האיגוד שנוסד בארה"ב ב-1956 מאחד את אנשי המקצוע של זרועות הקידום בגופי השידור בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט וחברים בו מעל 3,000 גופי שידור מ-70 מדינות. הכנס העולמי מתקיים בארצות הברית והאיזורי באירופה. במסגרת הכנסים, מתקיימת מדי שנה גם תחרות הנחשבת לאוסקר של הפרומו בארצות הברית ובאירופה.
.
ישראל צברה בשנים האחרונות הישגים בינלאומיים בענף הפרומו במסגרת תחרות BDA PROMAX השנתית בניו-יורק. בכל שנה זוכות מחלקות בערוצים השונים בפסלוני זהב, כסף וברונזה. ביולי האחרון בכנס 2011 זכתה חברת yes בארבעה פרסים, HOT, קשת ורשת זכו בשני פסלונים כל אחת.

ירון גת, סמנכ"ל הפרומו של קשת מסר : "אנחנו שמחים ונרגשים להיות שותפים בהבאת הכנס החשוב הזה לישראל. אנו מקווים שהוא יהיה מחכים, מעשיר ומעניין עבור כולם ויהפוך למסורת שנתית". נשיא BDA PROMAX העולמי, ג'ונתן בלוק-ורק מסר :"אנו שמחים וגאים על האפשרות להביא לישראל לראשונה את PromaxBDA. קשת היא שותפה שלנו מזה זמן רב, וההזדמנות לעבוד עמם מקרוב ולהביא לכאן את מיטב הרעיונות בשוק התוכן היא מרגשת ותקדימית. לי האנט, יועץ מדיה בינלאומי, עתיד להציג באופן אקסקלוסיבי עבודות מקוריות מרחבי הגלובוס. נשמח מאוד אם האירוע יהפוך למסורת שנתית ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully