וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי חדשות 10 בדרך לבית המשפט העליון?

אמילי גרינצווייג

20.9.2011 / 11:43

בית המשפט המחוזי מחק את עתירת עובדי חדשות 10 נגד מעבר החברה לירושלים,משום שאין בסמכותו לדון בנושא. העובדים צפויים לעתור לבג"צ

בית המשפט המחוזי בירושלים מחק היום את עתירת עובדי ערוץ 10 נגד המעבר של הערוץ לירושלים. בית המשפט קיבל את טענת הנתבעים, הרשות השניה, ערוץ 10 וחדשות 10, כי אין לו סמכות לדון בסוגיה וכי דיון בנושא צריך להתקיים בבג"צ. בית המשפט המחוזי לא דן בתוכן העתירה עצמה, אלא בסמכותו לדון בה. כעת בכוונת עובדי הערוץ, המיוצגים על ידי עו"ד אלי בן טובים, להגיש עתירה בנושא לבית המשפט העליון.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בחודש אפריל החלו עובדי הערוץ להתארגן על מנת לעתור לבית המשפט כנגד המעבר שהוא חלק מתנאי הארכת הזיכיון של הערוץ, שצפוי להסתיים בחודש ינואר 2012. יוזמי העתירה, חן הדרי, מנהלת משאבי אנוש בחדשות 10, ועורך "לונדון את קירשנבאום" אבי אלקלעי, טוענים כי בסיס העתירה הנו "פגיעה קשה בתנאי העבודה ובזכות הבסיסית לחופש עיסוק ופרנסה". לטענתם המעבר יאלץ חלק מהעובדים להתפטר מהעבודה והוספת שעות הנסיעה תחייב הוצאות כספיות משמעותיות וקשיים נוספים ביניהם הצורך לוותר על כלי התחבורה הדו גלגליים.

מהרשות השניה נמסר בתגובה :"אנו מברכים על החלטת בית המשפט התואמת את עמדת הרשות השנייה".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully