וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה דורשת מערוץ 10 הבהרות בנוגע למעבר לירושלים

אמילי גרינצווייג

6.10.2011 / 14:26

הרשות השניה הודיעה להנהלת ערוץ 10 כי אי עמידה בלוח הזמנים של מעבר חדשות 10 לשידור מהבירה, הינה הפרה מהותית של תנאי הזיכיון. נדחתה בקשת עובדי חדשות 10 לצו ביניים נגד המעבר

הרשות השנייה דורשת מראשי ערוץ 10 הבהרות בעקבות החלטת דירקטוריון חדשות 10, לא לאשר את מעבר חברת החדשות לאולפני ג.ג בנווה אילן. עוד מסרה הרשות כי אי עמידה בלוח הזמנים של המעבר הקבוע על פי חוק תגרור הפרה מהותית.

דירקטוריון חדשות 10 התכנס אתמול (רביעי) לדון בהצעת המעבר לאולפני ג.ג בנווה אילן, אך נמנע מלקבל החלטה בנושא וקבע דיון נוסף לשבוע הבא, זאת למרות שלפני כשבועיים עידכנה הנהלת הערוץ את הרשות השנייה כי חברת החדשות תעבור, עד ל-15 בדצמבר לאולפנים החדשים. אחת מהסיבות לאי אישור ההחלטה נובעת מדרישת הדירקטוריון שחברת החדשות תעבור לשטח העיר ירושלים. יו"ר הדירקטוריון, יורם שכטר, אמר אתמול לוואלה! ברנז'ה כי יש בכוונתו לעשות ככל שביכולתו על מנת למצוא חלופה ריאלית למעבר בתחומי ירושלים.

בעבר נבדקו מספר חלופות למעבר חדשות 10 לירושלים, ביניהן בנייני האומה, ואולפני JCS, זאת לאחר שאחד מבעלי המניות בערוץ, רון לאודר, ביקש מהנהלת הערוץ לעבור לתוך לתחומי העיר ולא לסביבותיה.

מהרשות השנייה נמסר: "הצורך לעמוד בלוח הזמנים כפי שנקבע בחוק, ידוע לישראל 10 ולמנהליו. אי עמידה בלוח הזמנים, תגרור הפרה מהותית על כל המשתמע ממנה. על פי ההתחייבות שנמסרה על ידי ראשי הערוץ ועל פי הסכם העקרונות שהועבר, הערוץ חייב להתחיל בהכנות ולהכשיר את האולפנים החדשים על מנת לעמוד בהוראות החוק וכתב הזיכיון. למען הסר ספק, ראשי הערוץ נדרשו להעביר הבהרות לנוכח הפרסומים".

בית המשפט העליון דן היום בעתירת עובדי חדשות 10 למתן צו על תנאי ולצו ביניים נגד מעבר החברה לירושלים. בית המשפט קבע כי בעת הזו לא ינתן צו ביניים וכי דיון בנושא העתירה וצו הביניים ייקבע לא יאוחר מחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully