וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה מחלקת הפיתוח של חדשות 10

אמילי גרינצווייג

1.11.2011 / 13:13

אורי רוזן, ממלא מקום מנכ"ל חדשות 10 הודיע לעובדים על שורה של קיצוצים, אולם העריך כי מספר המפוטרים מבין עובדי החברה יהיה קטן מהצפוי

‫‫ערוץ 10 סוגר את מחלקת הפיתוח של חברת החדשות, שהוקמה לפני כשנה וחצי, זאת במסגרת גל הקיצוצים והפיטורים שנובע מהמשבר בשוק הפרסום, המעבר לירושלים והפסקת העברת הכספים על ידי בעלי המניות. עדי גרטי, שעמדה בראש מחלקת הפיתוח משמשת סמנכ"ל וסגניתו של ממלא מקום מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן, מאז עזיבתו של ראודור בנזימן. כן הוחלט בערוץ על ביטול ארוחות הערב והבוקר של העובדים.

במכתב שהעביר היום רוזן, לכלל עובדי החברה נכתב: "‫‫‫כפי שבוודאי כבר שמעתם, אנחנו נמצאים בתקופה של קיצוצים בתקציב החברה. הסיבה העיקרית לקיצוץ היא הצורך שלנו לממן מתקציבנו את עלות המעבר לירושלים, שכולל גם את בניית האולפן והמשרדים בנווה אילן וגם את ההוצאה הקבועה על תפעול כפול של אולפנים בירושלים ובגבעתיים. זה מה שקובע החוק, ואנחנו נדרשים להתמודד עם זה".‬‬‬‬ רוזן מסביר כי מדובר בקיצוץ בסך כ-7 מיליון שקל מהתקציב השנתי של החדשות, המהווה מחצית מעלות המעבר לירושלים, אותו סופג הערוץ.

‫‫‬רוזן כתב עוד כי מספר העובדים המפוטרים בחדשות 10 צפוי להיות נמוך מהמשוער: ":"‫‫למרות גודלו של הקיצוץ, אנחנו עושים מאמץ עליון להקטין למינימום את הפגיעה בפרנסה של אנשים. אנחנו עושים את זה בעיקר על ידי ניוד פנימי: עובדים שהתקן שלהם יבוטל יחליפו עובדים אחרים שעזבו בתקופה האחרונה או מתכננים לעזוב ממילא. זה לא אומר שלא יהיו פיטורים כלל, אבל הם יהיו בסדר גודל קטן יחסית".

ערוץ 10 מקפיא עבודה על מספר הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully