וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ערוץ 10: מספר הפקות נעצרו

אמילי גרינצווייג

30.10.2011 / 18:02

תכניות הריאליטי "אקסטרים מייקאובר" ו"מאורגנים" וכן תכנית הלייף סטייל של טריני וסוזאנה הוקפאו. ורשבסקי ביקש בשבוע שעבר מוועדת הכלכלה לדחות בשנה את תשלום חובות הערוץ

ערוץ 10 הודיע על עצירה של מספר הפקות, זאת בהמשך לקיצוצים בעקבות המשבר הכלכלי. בין ההפקות המרכזיות אותן עצר כרגע הערוץ: "טריני וסוזנה", הריאליטי "מאורגנים" וכן "אקסטרים מייקאובר" שהפקתה עוכבה עד כה וכעת נעצרה. עם זאת, שתיים מההפקות המרכזיות של הערוץ, "הישרדות" ו"היפה והחנון", המופקות על ידי אבוט רייף המאירי, ממשיכות כמתוכנן.

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, ביקש בשבוע שעבר מוועדת הכלכלה של הכנסת לדחות בשנה את מועד תשלום חובות הערוץ. מדובר בחובות בסך 60 מיליון שקלים, אותם צריך הערוץ להחזיר עד ל-31 בדצמבר 2011, מתוכם תשיב המדינה לערוץ 16 מיליון שקלים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הערוץ מעכב בתקופה האחרונה תשלומים למספר חברות הפקה וכן נערך לגל פיטורים בו יפוטרו עשרות עובדים, ברובן ממחלקת החדשות. המשבר הכלכלי של הערוץ נובע ממגוון סיבות, בחלקן הירידה מההכנסות משוק הפרסום, המעבר לירושלים הכרוך בעלויות גבוהות וכן כתוצאה מכך שבעלי המניות של הערוץ אינם מזרימים אליו כספים מאז חודש אוגוסט.

יו"ר ועדת הכלכלה: יתכן שאלה הימים האחרונים של ערוץ 10

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully