וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ערוץ 10: "ללא שינוי - הערוץ ייסגר תוך שלושה חודשים"

אמילי גרינצווייג

9.11.2011 / 14:43

יוסי ורשבסקי שטח את המציאות הקשה בפני העובדים: "המצב פשוט מאוד: או שהממשלה תתעשת, או שנתחיל בתהליך סגירה בסוף השנה"

“אם הממשלה לא תתעשת, ערוץ 10 ייסגר תוך שלושה חודשים”, כך אמר היום (רביעי) מנכ”ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי. ורשבסקי אמר את הדברים במהלך אסיפת עובדים שקיים הערוץ, בעקבות החלטה ועדת הכלכלה לדחות את הבקשה לדחיית מועד תשלום חובות הערוץ.
‫‫
‫‫"אני מאוד מקווה שהממשלה תתעשת ותתעלה מעל החשבונות הקטנוניים ותאפשר להגיע להסכמה על דחייה במועד התשלום", הוסיף ורשבסקי. "אם לא, לא נוכל לשלם ב-31 בדצמבר ונעבור לתהליך של סגירה מסודרת ונקייה. זה כואב, אבל גם סגירה חשוב לעשות בצורה נקייה ומסודרת. אני מעריך שתהליך כזה יכול לקחת שלושה חודשים".

משבר ערוץ 10 - כותרות אחרונות:

ערוץ 10 מציג: אווירת נכאים והומור גלותי
ועדת הכלכלה סוגרת לערוץ 10 את הברז
ערוץ 10: גל הפיטורים כבר כאן

"המצב הוא חמור אבל מאוד פשוט: זה או שאנחנו עוברים תיכף לתהליך מסודר של סגירה, או שנגיע להסדר עם הממשלה ונוכל לראות את האופק שברישיון", אמר ורשבסקי. "כרגע קצת קשה לראות את זה, אבל אם הממשלה תתעשת, אז אנחנו נמשיך לפעול גם בשנה הבאה לקראת מעבר לרישיון. ליבי גם על המאות הרבות של מקומות העבודה בשוק ההפקה וחברות ההפקה. אנחנו רואים בהם שותפים וזה פשוט כואב לנו".‬‬

ורשבסקי התייחס גם לבעלי הערוץ ואמר: ‫‫"על רקע כל הקריאות הפופוליסטיות בימים האחרונים, חשוב לומר משהו. ארנון מילצ'ן, רונלד לאודר ויוסי מימן, שהם אנשי עסקי פרטיים ובעלי ערוץ 10 וחדשות 10 השקיעו בערוץ יותר ממיליארד ושלוש מאות מיליון שקל עד היום. שלושה אנשי עסקים פרטיים שבמשך 9 שנים מוציאים סכומים אדירים מכיסם כדי לאפשר את פעילות הערוץ וחברת החדשות. בלי שום תמורה. אחרי 9 שנים והרבה יותר ממיליארד שקל החגיגה הזו נגמרה. מתוך הכספים האדירים שבעלי המניות העבירו לערוץ לאורך השנים, הערוץ העביר יותר מ- 230 מיליון שקל למדינה בתמלוגים ודמי זיכיון, מתוך אותן השקעות של בעלי המניות הערוץ העביר עשרות מיליוני שקלים לתעשיית הקולנוע בארץ”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully