וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס החירום לתקשורת חופשית: נחום ברנע נגד דן מרגלית, קריאות נגד יאיר לפיד

אמילי גרינצווייג

20.11.2011 / 13:54

דיבורי סולידריות ואחווה? ברנע נטש כשמרגלית עלה לבמה ואמר: "כנס כזה ושדלון אדלסון לא עולים בקנה אחד". קריאות ביניים גם נגד יאיר לפיד ומנכ"ל חדשות 2, אבי וייס

טל אנגלנדר

(צפו במרגלית נחתך על הבמה. צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: רן צימט)

רבים מהדוברים בכנס החירום למען תקשורת חופשית עסקו בסולידריות החסרה בין העיתונאים וגופי התקשורת.עם זאת, עיתונאים במקום לא יכלו להימנע מחיכוכים והערות ביניים כלפי כמה מהקולגות.

ראשית, עיתונאי ידיעות אחרונות נחום ברנע נטש את האולם עם עלייתו לבמה של דן מרגלית, מישראל היום. הסכסוך בין השניים ותיק, על רקע התחרות בין ישראל היום לידיעות אחרונות וכן המתקפות של מרגלית על ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הנחשב למקורבו של ברנע. "כנס כזה ושלדון לא עולים בקנה אחד", אמר ברנע על נטישתו. אל ברנע הצטרפו גם עיתונאית המוסף לשבת של ידיעות סימה קדמון וכן המשנה לעורך ynet, ערן טיפנברון. יון פדר, העורך הראשי של ynet, עזב את האולם ושב אליו לאחר מכן.

"נחום ברנע פוגע בכבודו ומעמדו אם אין לו יכולת לשמוע דעות של אחרים", אמר בתגובה דן מרגלית. "ממילא סיימתי תוך זמן קצר בגלל הפרעה של מישהו מהקהל, אותו אינני מכיר, שלא אפשר לי לסיים את דבריי". הצעקות כלפי מרגלית היו: "ומה עם ביבי ואדלסון? גם זה הולך יד ביד?".

כמו כן, נשמעו קריאות ביניים בזמן נאומיהם של יאיר לפיד, אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2 ועורך מעריב, ניר חפץ. "לך תקים מפלגה משלך", צעקו כמה מהקהל ללפיד, שאמר כי הוא "אינו רוצה להיות חלק מהברנז'ה השמאלנית שיש לה מניה במצב". לעבר חפץ זעקה טלי ליפקין-שחק: "העניין הוא לא רק כמה פעמים מתקשרת שרה נתניהו, אלא מה עושים אחרי שהיא מתקשרת".

כנס החירום למען תקשורת חופשית: כל הנאומים, כל הדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully