וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאמה-הכהן: "אחד הדוברים בכנס העיתונאים - גרוע מאחרון הפושעים"

אמילי גרינצווייג

20.11.2011 / 19:06

יו"ר ועדת הכלכלה השתמש בחשבון הפייסבוק שלו כדי לתקוף עיתונאי שהיה בין הדוברים בכנס, אך סירב לנקוב בשמו: "אינני רוצה להפוך את העניין לאישי", אמר

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד), פרסם סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא תוקף עיתונאי שהשתתף הבוקר בכנס החירום של התקשורת ומכנה אותו "גרוע יותר מפושע" - אך את שמו הוא מסרב לחשוף.

"כולנו רוצים את העיתונות ככלבי השמירה של הדמוקרטיה, כלבי זאב מסורים ונאמנים למשמר שהופקדו אליהם", כתב שאמה-הכהן. "לצערי עם השנים התפתחו ביניהם זנים של פודלים המשרתים אדונים מסויימים, וזנים של אמסטפים שטורפים ותוקפים ללא טעם והבחנה עם פרסומים שקריים, מגמתיים ומניפולטיביים. לפני הבכיינות וההיסטריה עליהם לעשות חשבון נפש אמיתי ולהפנים שהם כלבי שמירה ולא פרות קדושות חסינות ביקורת".

"אחד הדוברים בכנס העיתונאים היום גרוע בעיני מאחרון הפושעים וזאת מידיעה אישית, למרות זאת הוא מציג עצמו ככלב השמירה של הדמוקרטיה, אם יכלו הכלבים לדבר היו תובעים מייד את עלבונם", הוסיף שאמה-הכהן. שאמה-הכהן סיפק גם התייחסות כללית וכתב "כמו כן מוכיחים העיתונאים כי האמרה שכלב לא אוכל בשר כלב נכונה שכן לעולם לא תמצא עיתונאי שיחקור חשש למחדל של עיתונאי אחר".

בתגובה לפניית וואלה! ברנז'ה באשר לזהותו של העיתונאי מסר שאמה-הכהן: "רציתי להמחיש את קיומו של לפחות אחד כזה. אינני רוצה להפוך את העניין לאישי".

כנס החירום למען תקשורת חופשית: כאן יש את כל הנואמים, נסו לנחש למי התכוון יו"ר ועדת הכלכלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully