וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך דאום: "אמרתי לראש הממשלה שישראל היום הוא טעות"

24.11.2011 / 12:48

פובליציסט ידיעות אחרונות, המקורב גם לראש הממשלה תקף ב"תיק תקשורת" את הדוברים בכנס החירום לעיתונות שנערך השבוע, אך חשף פרט מעניין משיחותיו עם נתניהו

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות הטלוויזיה החינוכית, ערוץ 23)

"תיק תקשורת", תוכנית ביקורת התקשורת של הטלוויזיה החינוכית, חוזרת בעונה חדשה (ערוץ 2 הטלוויזיה החינוכית, 17:30), כשהתוכנית של היום (חמישי) תעסוק בהרחבה בכנס החירום לעיתונות חופשית שנערך בתחילת השבוע בתל אביב. בין הדוברים בתוכנית נמצא חנוך דאום, פובליציסט ידיעות אחרונות, הנחשב למקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו. דאום תקף את העיתונאים הדוברים בכנס וטען כי הם מציגים את אותה העמדה, על אף שהם אינם אוביקטיביים בנושא. בין השאר, תקף את מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס על שהוא מעסיק את יונית לוי בשכר של 150 אלף שקל בחודש; את אילנה דיין על שתקפה את חוק לשון הרע לאחר שבית המשפט פסק נגדה בתיק סרן ר' ואת יאיר לפיד, אותו הגדיר פוליטיקאי "עם תוכנית טלוויזיה". כמו כן, תקף דאום את דן מרגלית ועבודתו בישראל היום.

בתוך כך, חשף דאום את הדיאלוג בינו ובין ראש הממשלה אודות העיתון ישראל היום, אותו הגדיר דאום כ"טעות" באוזניו של ראש הממשלה. פרט טריוויה נוסף שחשף דאום: אם יאיר לפיד יקים מפלגה וירוץ לכנסת - יש לו לפחות מצביע אחד.

כנס החירום לעיתונות חופשית: כל הנאומים
כנס החירום לעיתונות חופשית: נחום ברנע ובכירי ידיעות נגד ישראל היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully