וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "חיברו בין שני משפטים שאין ביניהם קשר"

אמילי גרינצווייג

16.12.2011 / 11:49

שר התקשורת התייחס לפרסום הקלטתו אתמול בו נשמע אומר על רשות השידור: "אני לא מודאג מהמושג פוליטיזציה. תנו לי את הכלים. כלים זה אנשים שיכולים ליישם את הדרך שאני מאמין בה"

ברני ארדוב

שר התקשורת, משה כחלון, הגיב היום לפרסום דבריו אתמול בעניין המינויים הפוליטיים ברשות השידור. כחלון התראיין לתכנית "מייבשים את הביצה" בהגשת שי גולדן ושרו כידון ברדיו תל אביב, וטען כי דבריו הוצאו מהקשריו: "חיברו בין שני משפטים שלא קשורים אחד לשני".

אמש חשף כתב העיתון מקור ראשון, זאב קם, הקלטה של כחלון מכנס סגור שנערך באפריל השנה. בהקלטה נשמע כחלון אומר: "ממש בימים אלו התחלפה ההנהלה ברשות השידור. אני מכיר את הוועד המנהל. אנשים מאוד ערכיים. הרבה יותר ממה שהיה קודם. הממשלה שלנו היא ממשלה לאומית. אני לא מודאג מהמושג פוליטיזציה. אתם שלחתם אותי לעשות משהו מסוים, תנו לי את הכלים. כלים זה אנשים שאני חושב שיכולים ליישם את הדרך שאני מאמין בה ושאתם מאמינים בה. אני לא מודאג מהמילים האלו".

בהמשך אמר כחלון: "אם אני חושב שאני רוצה לסייע ליהודה ושומרון, מה אתה רוצה לשלוח לי מנכ"ל שמאלני עכשיו? שכל היום יטרפד לי? אתה רוצה להחליט מי ישב שם? יהיה השמאל, שישים את מי שהוא רוצה. לכן צריך לשים אנשים עם אוריינטציה שלנו. אני באתי ממפלגה פוליטית. אני לא נבחרתי במכרז. אני נבחרתי בבחירות. נבחרתי על ידי אנשים שמצפים ממני למשהו, וצריך שאנשים שלנו, שחושבים כמונו, יעשו את זה".

בתכניתם של כידון וגולדן הבוקר (שישי) התייחס כחלון לדברים אלו. "אני מכחיש את הקשר שעשו", אמר. "חיברו בין שני משפטים שלא קשורים אחד לשני. החלק הראשון של התשובה שלי היה כתגובה לנעשה ברשות השידור. אמרתי שאינני אחראי על רשות השידור וכי המינויים שם הם של אנשים ערכיים. אני רוצה להאמין שמדובר בטעות. אביא אל כל הטקסט ונראה שמדובר בשני דברים שונים לגמרי. מעולם לא רציתי לתת יתרון לאדם כי הוא חושב כמוני. אני מאמין באנשים טובים וראויים".

כחלון התייחס גם לעיתונות באופן כללי, כשאמר: "כל הפעילות הציבורית שלי, כמו הרחבת ה-DTT (חבילת הערוצים המשודרת ללא תשלום לכבלים או ללווין), והמעבר מזיכיונות לרישיונות – כל הפעולות האלו שאני עושה מעידים על פלורליזם, חופש, וכיבוד מקצוע העיתונות. יש לי הרבה כבוד למקצוע הזה. אמשיך לפעול למען עיתונות חופשית ופלורליזם".

כחלון על רשות השידור: "אנשים שלנו יעשו את זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully