וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: משמרת מחאה בזמן הדיון בעתירה נגד ynet

22.2.2012 / 18:03

פעילים חברתיים ועיתונאי יפגינו מול בית הדין לעבודה, שידון בבקשת ארגון העיתונאים להקפיא את פיטוריו של הכתב תני גולדשטיין

ארגון העיתונאים מודיע כי יקיים מחר (חמישי) משמרת הזדהות של פעילים חברתיים ועיתונאים מחוץ לבית הדין לעבודה בת"א, שם יתקיים בשעות הבוקר דיון בבקשת הארגון להוצאת צו מניעה נגד פיטוריו של תני גולדשטיין, כתב הכלכלה של ynet. בנוסף להקפאה, דורש הארגון לחייב את האתר בתשלום פיצויים ללא הוכחת נזק בסכום של 200 אלף ש"ח, בגין הליך הפיטורים.

האתר התנהל "באופן פוגעני ומאיים כלפי העובדים וביטחונם התעסוקתי, באופן שלא היה מבייש את הנקלה שבמעסיקים, ואינו ראוי כלל למעסיק שהוא עיתון, ועובדים שהם עיתונאים", נכתב בעתירה.

העתירה הוגשה בעקבות סבב זימונים לשימועים שנערכ לפני שבועיים באתר, אליו זומנו מלבד גולדשטיין גם עורך מדור המחשבים יהונתן זילבר, עורכת עמוד הבית אראלה גניסלב וכתב הרווחה בועז פיילר. כל הארבעה לקחו חלק בניסיונות לצרף את עובדי ynet לאיגוד עובדים, אולם בהנהלת האתר טענו כי לא היה בידם מידע על כך וכי הפיטורים נעשו כחלק מצעדי התייעלות. יצוין כי באתר פיטרו במקביל גם כמה עובדים במחלקה המסחרית, וכי ההליכים לפיטוריו של בועז פיילר הופסקו. מנכ"ל האתר, אבי בן טל, אמר בשבוע שעבר: "אנו מקווים שגל הפיטורין שנאלצנו להפעיל מתקרב לסיומו".

מאתר ynet נמסר בתגובה לעתירה: "לצערנו ynet נאלץ להיפרד מחלק מעובדיו כחלק מהליך בלתי נמנע של צמצומים העוברים על העיתונות הישראלית בכלל ועל ynet בפרט. מר גולדשטיין לא פוטר אלא התפטר מיוזמתו מתפקידו, התפטרות שהתקבלה על ידי האתר. מובן שמטעמי צנעת הפרט אין בכוונתו ללבן את העניינים מול מר גולדשטיין בפומבי?.

  • עוד באותו נושא:
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully