וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אטיאס מונה למנהל והעורך הראשי של אתר חדשות 2 באינטרנט

11.4.2012 / 22:21

אטיאס יקבל לידיו את סמכויותיו של לירן דן, ששימש כסמנכ"ל המדיה של החברה עד שעזב לפני כחצי שנה, זאת בנוסף לתפקידו כבמאי הראשי של החברה

מינוי פנימי בחברת החדשות של ערוץ 2: סמנכ"ל החברה אבי אטיאס, המשמש בתפקיד הבמאי הראשי, מונה למנהל והעורך הראשי של אתר חדשות 2 באינטרנט, נוסף על תפקידו הנוכחי – כך במכתב שהפיץ הערב מנכ"ל החברה אבי וייס לעובדים. אטיאס יקבל לידיו את סמכויותיו של לירן דן, ששימש כסמנכ"ל המדיה של החברה עד שעזב לפני כחצי שנה לטובת תפקיד מנהל מערך התקשורת והדוברות במשרד ראש הממשלה נתניהו.

"בעידן שבו צריכת החדשות דרך אתרי האינטרנט, הרשתות החברתיות והאפליקציות הסלולריות תופסת נפח גדל והולך, אין לי ספק שאבי אטיאס הוא האיש הנכון להצעיד אותנו לשבירת שיאים", כתב וייס. לצידו של אטיאס מונתה מורן כץ לתפקיד עורכת האתר והתוכן הדיגיטלי.

אתר חדשות ערוץ 2 הושק במרץ לפני שנתיים והוא מעביר שידורים חיים ומבזקי חדשות במהלך היום, ואת שידורי חברת החדשות החל משעות הצהריים. שידוריו מועברים באתר זכייניות ערוץ 2 "קשת" ו"רשת", ונפח הפעילות שלו גדל לאחרונה באופן משמעותי. הוא הוקם תחת ניהולו של לירן דן, ששימש כסמנכ"ל האינטראקטיב והוביל את פיתוחן של האפליקציות עבור חברת החדשות המלוות את האתר.

אטיאס נחשב לאחד מוותיקי חברת החדשות והוא נמנה עליה מזה יותר מעשור. מינויו מגיע על רקע הקיצוצים בחברה הנערכים בחודשים האחרונים, לרבות קיצוץ בשכר הבכירים, זאת בהמשך להחלטת דירקטוריון החברה מסוף השנה על קיצוץ חצי שנתי של כ-2 מיליון ש"ח מתקציב החברה. חברת החדשות של ערוץ 2 פועלת כיום זה ללא תקציב שנתי, אלא חצי שנתי, ובשנה החולפת עמד התקציב השנתי שלה על 92 מיליון שקלים.

בחברת החדשות אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully