וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פיצוץ? מחלוקת בין רשות השידור למשרד האוצר

16.4.2012 / 16:19

במקביל להצעת האוצר הנוגעת למכירת נכסי הרשות הנחתה ההנהלה לבחון אפשרות של מימוש נכסי הנדל"ן באופן עצמאי. האוצר: "מדובר על טיוטה ראשונית"

הרפורמה ברשות השידור יוצאת לדרך? נכון לעכשיו, כלל לא בטוח, זאת עם מחלוקות ששוב עולות בין הנהלת רשות השידור לבין משרד האוצר.

במשרד האוצר העבירו לוועדת הנדל"ן של הרשות את טיוטת הסכם המיון לרפורמה – הצעד האחרון לפני יציאה לדרך. ברשות טוענים כי המסמך "כולל סתירות מהותיות ממתווה הרפורמה כפי שסוכם", ולכן, השיבו אותו למשרד האוצר ללא כל התייחסות.

במכתב שכתב יו"ר רשות השידור אמיר גילת למנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר הוא ביקש את התערבותו בסוגיה. "אבקשך להתערב באופן דחוף ולאוג לכך שמשרד האוצר יקיים את הסיכומים וההבנות שגובשו במתווה. האחריות לעיכוב ביישום הרפורמה על כל המשתמע מכן מוטלת עתה על האוצר", כתב היו"ר גילת במכתבו ללוקר. במקביל הודיע מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם לאנשי משרד האוצר כי ועדת הנדל"ן של הרשות הנחתה את ההנהלה לבחון אפשרות של מימוש נכסי הנדל"ן באופן עצמאי. יצוין כי מכירת נכסי הנדל"ן של הרשות היא גורם מימון מרכזי של הרפורמה.

זו אינה הפעם הראשונה שבמשרד האוצר וברשות השידור מתקיימים חילופי האשמות הדדיים באשר לעיכוב הרפורמה ברשות ובאשר למקורות המימון שלה. בסוף השנה שעברה זעמו באוצר על הרשות וטענו כי קיבלו מהם רק תמונת מצב ראשונית של נכסי הרשות שלא מאפשרת את קידום מימוש הנכסים. ברשות טענו אז כי האוצר מעכב את העברת עמדתו בנוגע למקורות המימון.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "מדובר על טיוטה ראשונית שהוגשה להתייחסות רשות השידור וזו מצידה לא טרחה להגיב כלל ולהפתעתנו, בחרה לעשות זאת באמצעי התקשורת. לא זו בלבד, אלא שרשות השידור שללה כל ניסיון לשבת ולדון על הטיוטה עם משרד האוצר. אין לנו אלא להסיק כי רשות השידור מנסה להמשיך ולדחות את יישום ההסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully