וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקן לעובדים: לא נפטר אלא בהסכמה עם הוועד

18.4.2012 / 11:00

זאת על רקע איחוד ה-Marker week עם "שישי". במכתב ששלח לוועד העובדים ושתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, הבטיח שוקן כי "לא ננקוט צעדים הנובעים מההחלטה אלא בתהליך מוסכם"

הנהלת "הארץ" התחייבה בפני ועד עובדי העיתון כי כל הליך של פיטורים שייעשה בעקבות איחוד מוסף ה-Marker Week ומהדורת שישי של העיתון יתבצע בכפוף לסיכומים אליו הגיעו במסגרת פתרון סכסוך העבודה עליו הכריזו בוועד לפני שלושה חודשים. היום (רביעי) בשעות הצהריים התקיימה פגישה בין הנהלת העיתון לבין נציגי העובדים ואלה דנו בפיטורים המתוכננים במערכת המוסף.

"על סגירתו של הוויק הודענו לכם בישיבה שאליה הצטרפנו אך ורק כדי להודיע לכם על ההחלטה הזאת", כתב לוועד מו"ל העיתון, עמוס שוקן. "אמרנו לכם שלא ננקוט צעדים הנובעים מן ההחלטה הזאת כלפי עובדים אלא בתהליך שהסכמנו לקיים עמכם, דהיינו הודעה מראש על השינויים ביחס לעובדים שבדעתנו לעשות (צמצומים כאלה או אחרים), ומתן זמן כפי שסיכמנו בטרם ביצוע לצורך התייחסות שלכם, הצעות אלטרנטיביות שאולי תעלו, וכיוצא באלה".

בימים אלה מתמודדת קבוצת "הארץ" עם תהליך קיצוצים נרחב במסגרתו מתקיים מהלך של קיצוצים בהוצאות המערכת, איחוד מוספים ופיטורי עובדים מתוכננים. הנהלת הקבוצה טרם הודיעה על היקף הפיטורים המתוכנן, והיא התחייבה לתת לוועד משך זמן לתגובה על המהלך – מהרגע שבו תודיע על מספר המפוטרים. "מקובל עלינו שעד שלא נודיע לכם על ההשלכות הנובעות מן הצעד הזה כלפי עובדים, גם לא מתחילה "ספירת הזמן" לגבי תקופת ההיוועצות. זה הסיכום בינינו וכמובן ננהג לפיו", כתב שוקן.

עורכי Themarker: "נאלצים להקריב את אחד ממוצרי הדגל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully