וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור הלר מתנצל: "הדבר האחרון שרציתי הוא לפגוע באם שכולה"

22.4.2012 / 14:23

הלר סיפר בראיון לאראל לסג"ל כי מאז פרסום השיחה בין חגית ריין לבין שלום אייזנר הוא מקבל איומים על חייו: "מגיעים מיילים עם איחולים למיתות שונות ומשונות שלי"

הכתב הצבאי של ערוץ 10, אור הלר, התנצל הבוקר (ראשון) בפומבי בפני חגית ריין, אמא של רב סרן בניה ריין שנהרג במלחמת לבנון השנייה – אשר שיחה בינה לבין סא"ל שלום אייזנר, אשר תועד לאחרונה חובט בפניו של פעיל שמאל והושעה מתפקידו כסמח"ט הבקעה – שודרה במהדורת החדשות של ערוץ 10 והביאה לתלונה במשטרה נגד הלר והערוץ בטענה להאזנת סתר.

"כל מטרת הגעתנו לביתה של חגית ריין הייתה לאזן את התמונה, לספר על עוד פנים, על גבורתו של שלום אייזר ממלחמת לבנון השנייה. אני לא הייתי בביתה של חגית ריין ואני מעולם לא דיברתי איתה עד יום לאחר ששודרו הדברים", הסביר הלר בראיון לתכניתו של אראל סג"ל "לא סותם ת'פה" ברדיו גלי ישראל.

"חגית ריין ביצעה את השיחה אל מול המצלמה באופן מלא ובאופן מודע", אמר הלר. "זה ברור שכל הסיפור הזה מתרחש אל מול המצלמה. אין לי ספק שחגית ריין לא ידעה מה שלום אייזנר עמד לומר, אין לי ספק שהיא לא רצתה ולו לרגע אחד לפגוע בשלום אייזנר".

"אני מודיע לכם באופן שאינו משתמע לשתי פנים וללא כחל ושרק – חגית ריין נפגעה משידור הדברים אני מתנצל בפני חגית ריין ומצטער בפניה, עשיתי את זה גם בשיחת טלפון בנינו ביום שאחרי השידור", הוסיף. "הדבר האחרון שהייתי רוצה לעשות בעולם, בטח שבתור כתב צבאי ועיתונאי ישראלי פטריוט וציוני זה לפגוע באם שכולה בשבוע הנורא שעובר עליה".

הלר סיפר בראיון כי מאז פרסום השיחה בין ריין לאייזנר הוא מקבל איומים על חייו: "מתקשרים ומנתקים. מגיעים מיילים עם איחולים למיתות שונות ומשונות שלי. קוראים לי נאצי", סיפר. תנועת הימין "ישראל שלי" אף הפיצה באינטרנט, בעקבות הכתבה, סרטון שתקף אותו באופן אישי. "הסרט של ישראל שלי רצוף שקרים והוצאות דיבה", אמר בהקשר זה. "אני שוקל את צעדי מול ישראל שלי כיוון שהסרט שלהם הוא הוצאת דיבה".

כזכור, בשבוע שעבר הוגשה על-ידי ארגון "לדעת" תלונה למשטרת ירושלים וליועמ"ש בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד הלר והערוץ, ותלונה להנהלת הרשות השנייה בבקשה לבחון אם במערכת ערוץ 10 עשו מה שנחוץ כדי לוודא את חוקיות ההקלטה של השיחה בין ריין לאייזנר. בחדשות 10 אמרו אז כי "הגברת ריין אישרה במפורש להקליט את שיחתה עם סא"ל אייזנר ואישורה זה תועד על ידי צוות חדשות 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully