וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: תמר איש-שלום תגיש לבד את המהדורה המרכזית של חדשות 10

27.4.2012 / 11:35

איש-שלום תגיש את המהדורה החל מיום שני, כך מאשרים בערוץ. מסתמן: בימי חמישי יגיש את המהדורה גיא זהר, אשר לנעליו ב"השבוע" ייכנס הפרשן הצבאי אלון בן דוד

התקבלה החלטה: תמר איש-שלום תגיש לבד את מהדורת ערוץ 10 החל מיום שני, כך מאשרים הבוקר (שישי) בערוץ 10. איש-שלום תגיש את המהדורה ארבע פעמים בשבוע, כאשר בהיעדרה יחליף אותה גיא זהר. ככל הנראה יגיש זהר, אשר פרש לפני חצי שנה מהגשת "השבוע", את מהדורת החדשות של ערוץ 10 בימי חמישי. פורמט ההגשה של מהדורת ערוץ 10 יהיה זהה מעתה לזו של חברת החדשות של ערוץ 2, שם מגישה יונית לוי ארבע פעמים בשבוע כאשר מחליף אותה דני קושמרו.

ביום ראשון יגיש יעקב אילון את המהדורה האחרונה שלו, כאשר בסיום המהדורה יוקרן סרטון פרידה שהכינו עבורו עובדי חדשות 10 שיתעד קטעים מהגשתו את המהדורה בשנים האחרונות, ותיערך הרמת כוסית בדסק החדשות של הערוץ. כזכור, לפני חודשיים הודיע אילון כי הוא עוזב את חדשות 10 בגלל המעבר לירושלים ותנאי העבודה הכרוכים בו.

"השבוע": במקום גיא זהר - אלון בן דוד

בשבועות האחרונים ערכו בערוץ 10 מבדקים אל מול קבוצות מיקוד באשר למגיש המהדורה המועדף על הצופים ובהנהלת הערוץ בחנו מחקר עמדות באשר למבנה המהדורה הכדאי. לצד איש-שלום וזהר עלתה גם האפשרות שהפרשן הצבאי של הערוץ, אלון בן דוד, יקח גם הוא חלק במהדורה – אולם כעת מסתמן כי הוא ייכנס לנעליו של גיא זהר בהגשת "השבוע" מדי יום שישי.

תמר איש-שלום (31) חזרה לערוץ 10 לפני כשנה והחלה בהגשת המהדורה פעם בשבוע לאחר עזיבתה של מיקי חיימוביץ' את הערוץ. מחקרים שערכו בערוץ כבר אז הראו כי איש-שלום היא מגישה אהודה על הצופים, ובהנהלת הערוץ הודיעו כי בכוונתם לשבץ את איש-שלום במקום מרכזי בעשייה של חדשות 10.

איש-שלום החלה את דרכה בתקשורת בגלי צה"ל בתור כתבת המשטרה בירושלים וככתבת הכנסת, וכמו כן כעורכת ומגישת חדשות ואקטואליה. היא הצטרפה לחדשות 10 כמבזקנית ולאחר תקופה קצרה עברה לחברת החדשות של ערוץ 2 שם שימשה ככתבת החברה באירופה. עם שובה לארץ החלה להגיש את התכנית "אולפן לילה" תפקיד בו שימשה עד יציאתה לחופשת לידה, ממנה חזרה, כאמור, לערוץ 10 כמחליפתה של חיימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully