וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אילון: "בתקופה האחרונה די סבלתי אז זה מקל על ההחלטה"

29.4.2012 / 11:37

בתום כעשר שנים בתפקיד, יגיש הערב יעקב אילון את מהדורת החדשות האחרונה בערוץ 10. בראיון ל"נכון להבוקר" עם ניב רסקין בגלי צה"ל חזר אילון על הסיבות שהביאו אותו לפרוש

בתום כעשר שנים בתפקיד, יגיש הערב (ראשון) יעקב אילון את מהדורת החדשות האחרונה שלו בערוץ 10. רגע לפני שתמר איש-שלום תתפוס את כסאו והוא עצמו יפנה לפרויקטים חדשים, אומר אילון: "חדשות 10 קמה בשביל לייצר תחרות ורוב הזמן זה מה שהיה – תחרות ראויה לשמה. אבל כשאתה מגיע למצב שאתה לא יכול להתחרות וזה בלתי אפשרי אז מה הערך לדברים? הגענו למצב שזה לא מתאפשר".

בראיון לתכנית "נכון להבוקר" עם ניב רסקין בגלי צה"ל חזר אילון על הסיבות שהביאו אותו להודיע על פרישתו מחדשות 10. "זה בהחלט מוזר להגיש מהדורת חדשות אחרונה אחרי יום יום כמעט עשר שנים בערוץ 10, אבל אני מוכרח להודות שבתקופה האחרונה די סבלתי אז זה מקל על ההחלטה", אמר. "לא יודע אם תחושה הקלה אבל התקופה האחרונה הייתה בלתי אפשרית".

"אני יושב בירושלים כל ערב, מנותק משאר המהדורה שכולה נמצאת במקום אחר בגבעתיים. זה משהו בלתי סביר ובלתי אפשרי שנמשך הרבה זמן ויימשך הרבה זמן וזה החלק הפחות סימפטי", אמר אילון. "תחשוב על כל דבר שצריך לעשות בעבודות צוות ומישהו פשוט לא נמצא שם. בוודאי דבר שהוא מאוד סבוך כמו מהדורת חדשות – תקשורת עם אנשים וחומרים עם העורכים והכתבים – נוצרה סיטואציה מוזרה שהשד יודע איך הגיעו אליה. אבל העסק הזה נגמר".

"אתה שואל אם אתרגש? בטוח שכן, וכבר – לא רק הערב", ענה לרסקין בהתייחס לתחושותיו לקראת המהדורה האחרונה. "אני חושב על זה הרבה זמן ויום יום בחודשים האחרונים. בוודאי שאתרגש, אני נפרד מאנשים - זה לא רק עבודה", אמר.

"אני אגיד הערב משהו בסיום, אבל לא יהיו חגיגות גדולות. הזהרתי את החברים לא להכין כל מיני הפתעות. נעשה סיכום קצר של הרגעים הבולטים של השנים האחרונות ונגמר עניין".
כשנשאל בדבר תכניותיו לעתיד, סרב אילון לפרט והותיר את הדברים מעורפלים. "מאוד הייתי רוצה להתחיל משהו חדש בתחום שלי. אני מקווה שזה יתאפשר, יש כמה אופציות מעניינות ומרגשות - ונראה מה יקרה בעתיד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully