וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי בן עובדיה על פרשת "האגדה האורבנית": העורך היה חייב לשאול שאלות

4.5.2012 / 9:50

העורכת לשעבר של חדשות 10 בשיחה עם רדיו ת"א: "מערכות גדולות יותר נפלו. רופא שנכשל בניתוח, לא מפסיק לנתח. אולי הייתי נותנת לכתבת עוד צ'אנס"

"אם הייתי משתכנעת שהעיתונאית עשתה את העבודה שלה בתום לב, אני חושבת שהייתי נותנת לה צ'אנס נוסף. רופא שנכשל בניתוח, לא מפסיק לנתח", כך אמרה הבוקר (שישי) טלי בן-עובדיה, לשעבר עורכת ראשית של מהדורת חדשות 10, בהתייחסה לפרשת סיון כהן ו"האגדה האורבנית" מתחילת השבוע. במהלך השבוע הקרוב צפוי להיערך לכהן שימוע בראשות מ"מ מנכ"ל החדשות אורי רוזן, ובו יוחלט האם היא תפוטר או תישאר בחברה.

בראיון לתכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו תל-אביב, אמרה בן עובדיה לשי גולדן ושרון כידון כי לדעתה מה שהוליד את הפרסום הוא "כשל מערכות" וכי היה על עורכיה של כהן לשאול אותה שאלות עם הפרסום. "יש מערכת יחסים ברורה בין כתב לעורך", אמרה בן עובדיה.

"כתב תמיד יהיה להוט לפרסם"

"כתב תמיד יהיה להוט לפרסם, ועורך חייב לשאול אותו שתיים שלוש שאלות נוספות כדי לברר את הסיפור, ולשלוח את הכתב לבדיקה נוספת", אמרה. בן עובדיה הגנה על מ"מ מנכ"ל החברה: "לא כל ידיעה מגיעה לשולחנו של מנכ"ל חברת החדשות", אמרה.

"קורה שיש אגדות אורבניות שלא כולם שמעו עליהן", אמרה בן עובדיה ונתנה כדוגמה מקרה שבו מערכת התכנית "60 דקות" ערכה תחקיר על שירותו הצבאי של נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש – כולו היה מבוסס על מסמכים מזויפים. "אין מופת עיתונאי גדול יותר מ'60 דקות', וגם להם זה קרה", אמרה בן עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully