וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השנייה זועמים על הקרן החדשה לישראל: "קמפיין הגרילה - טרור אינטרנטי"

17.5.2012 / 17:47

המנכ"ל בפועל של הרשות איילת מצגר: "מתקפת מיילים של אלפי הודעות מחאה על אי העלאת נשים לשידור ברדיו החרדי "קול ברמה" שיתקה את יכולתם על עובדי הרשות השנייה לעבוד"

ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו זועמים על הקרן החדשה לישראל, אשר עומדת מאחורי מה שמכנים ברשות "טרור אינטרנטי" כנגד עובדי הרשות השנייה אשר עמדו ביממה האחרונה תחת מתקפת אימיילים שכללה שליחה מתוכננת של אלפי הודעות בתור מחאה על אי העלאת נשים לשידור ברדיו החרדי "קול ברמה" העומד תחת פיקוחה של הרשות השנייה.

המנכ"ל בפועל של הרשות, איילת מצגר, פתנה למנכ"ל הקרן החדשה לישראל רחל ליאל וכתבה לה כי קמפיין הגרילה שערכו אנשי הקרן במכתבים שנשלחו לעובדי הרשות קבלו השולחים על מה שכינו "השתקת הנשים", ודרשו מהרשות שלא לאפשר לרדיו החרדי לצמצם את שעות השידור בהן מושמעות נשים משש שעות בשבוע לארבע. במיילים, שרובם הגיעו מיהודים בארצות הברית, נכתב כי "אין כל רציונל להגביל את מספר השעות שבהן מותר לנשים לעלות לשידור בתחנה. תומכי ישראל מרחבי העולם דואגים לרווחת החברה הישראלית. הפסיקו לתת לגיטימציה לשוליים קיצוניים שמנסים לכפות אג'נדה אנטי נשית".

"אני מוצאת לנכון לציין כי הרשות רואה התנהלות זו של הקרן בחומרה. בעוד אנו מושיטים יד לקיומו של דיון ציבורי ער ובו מכובדים כללי המשחק הנהוגים, לצערי אין זה המקרה כאן כלל ועיקר", כתבה מצגר. "חובתכם לוודא שהתנהלות כאמור לא תישנה בעתיד".

בחודש שעבר פנו לרשות השנייה 38 ארגונים פמיניסטיים ופלורליסטיים, ודרשו לבטל לאלתר את החלטת הרשות השנייה שאשררה את הגבלת השעות בהן נשים יכולות לעלות לשידור ב"קול ברמה". הארגונים דרשו להורות לתחנת הרדיו באופן ברור כי עליה לאפשר לנשים לעלות לשידור ללא תנאי וסייג וללא כל הגבלה של שעות או ימים, והכל בהתאם לעקרונות השוויון והכבוד "ואף נוכח רצונו של הציבור החרדי עצמו", כך לפי פנייתם.

ב"קול ברמה" מסרו אז כי הנשים עצמן הן אלה שלא מעוניינות לעלות לשידור. "אנו מציעים לאותם ארגונים ללמוד את הנושא לעומקו ולגלות כי מאזינות התחנה החרדיות אינן מעוניינות לעלות לשידור", מסרו. "הראייה לכך היא שבשבוע האחרון במסגרת 4 השעות השבועיות המיועדות לנשים נקראו מאזינות התחנה, מספר פעמים בשעה, לעלות לשידור וההיענות הייתה אפסית".

מ"קול ברמה" נמסר בתגובה: "מה גרם לכך שבין לילה, תרתי משמע, אלפי מיילים נשלחו לרשות השנייה בזמן כה קצר? אם התלונות היו נשלחות לאורך זמן, אזי רמת המהימנות של מקור המיילים הייתה עולה. לפיכך, אין בכוונתנו להתייחס לפעולה טכנולוגית בסיסית שכל חובב מחשבים יכול לייצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully