וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברשת ב': "המעבר לרצועה חדשה - ניסיון לפרק מוקדי כוח"

18.5.2012 / 13:53

ברשות השידור מתכוונים להעביר מתפקידן את עורכות ומפיקות התוכנית הפופולרית לרצועת אחר הצהריים, זאת כחלק משינוי בלוח השידורים. גורם בתחנה: "בשום גוף לא תמצא מהלך כזה"

ברשות השידור מתכוונים להעביר מתפקידן את עורכות ומפיקות "הכל דיבורים" אל עבר רצועת שידור חדשה בשעות אחר הצהריים, ובהן גם את העורכת המיתולוגית של התכנית שושנה פורמן, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המהלך המתוכנן מעורר זעם בשורות רשת ב', שם מכנים אותו "ניסיון לפרק מוקדי כוח ברשות השידור" וטוענים כי הוא חלק משינויים בלוח השידורים הנעשים בחופזה וללא התייעצות עם אנשי המערכת.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, החל ביום ראשון הקרוב ייערכו שינויים בלוח המשדרים של רשת ב'. בין היתר יבוטלו התכניות "יומן הערב", המגזין "בשלוש" והתכנית הכלכלית "צבע הכסף" במתכונתן הנוכחית. ובמקומן ישודר משדר אקטואליה קלה בן שלוש שעות שיקרא "ארבע-שבע" ואותו יגישו יחד מנחם פרידמן וענת דולב.

בהנהלת הרשות רוצים שאת המשדר יערכו העורכות והמפיקות של "הכל דיבורים", שרון עמית, שוש פורמן ורוית לוי. גורם בקול ישראל סיפר לוואלה! ברנז'ה כי פורמן – אשר עורכת את התכנית עוד מהתקופה בה הגיש אותה רזי ברקאי, מתנגדת למהלך באופן נחרץ. "רוצים להזיז את העורכות מהתכנית הכי משפיעה של רשת ב' אל עבר רצועה דלה באחוזי האזנה. המטרה היא לפרק מוקדי כוח ברשות השידור", אומר גורם ברשת ב'.

"הכל נעשה במהירות ומעכשיו לעכשיו כדי שאנשים לא יספיקו להביע התנגדות. עושים המון שינויים בתכניות אבל אפילו ישיבת מערכת אחת לא נעשתה עד עכשיו ויש הרבה חוסר וודאות לגבי איך זה הולך לעבוד", הוסיף הגורם. כתב ברשת ב' קושר בין המהלך המתוכנן לבין סבב תחומי הסיקור שנעשה בקרב כתבי התחנה. "השינוי המתוכנן הזה נובע מאותו מקום שממנו הוחלט על סבב חילופי תחומי הסיקור של הכתבים בתחילת השנה. בשביל מה זה נעשה? בשום גוף תקשורת לא תמצא מהלך כזה. עושים את זה כדי להחליש אנשים וכדי שאף אחד לא יהיה בטוח מדי בכסא שלו".

בתוך כך נודע כי התקבלה החלטה באשר לזהות מגישי "הכל דיבורים" וההגשה תתחלק מעתה בין יוסי הדר, עודד שחר, אורן נהרי ואיילה חסון. את התכנית הגיש עד לא מזמן ירון דקל, שפרש מרשות השידור לטובת תפקיד מפקד גלי-צה"ל.

מרשות השידור נמסר: "אין תגובה". שרון עמית ושוש פורמן סרבו להתייחס לדברים. את תגובה של רוית לוי לא ניתן היה להשיג.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully