וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב בורנשטיין יגיש את תוכנית הבידור היומית החדשה של HOT

24.5.2012 / 10:53

בורנשטיין יגיש את התוכנית שתיקרא "15 דקות", אשר תסקר את הטלוויזיה בישראל, זאת במקביל לתפקידו ככתב התרבות של ערוץ 10, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

נדב בורנשטיין נבחר להגיש את "15 דקות", תוכנית הבידור היומית החדשה של HOT שתסקר את הטלוויזיה בישראל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בורנשטיין ימשיך במקביל בתפקידו ככתב התרבות של חדשות 10. כמו כן נבחרו הפאנליסטים המתחלפים שישתתפו בתכנית: כתב התרבות של "ישראל היום" ערן סויסה, כתב "פנאי פלוס" גיא גולד, שדרנית רדיו ת"א עדי שילון והקומיקאית תום יער. על הגשת התוכנית התמודדו גם ג'ייסון דנינו הולט וירון ברובינסקי - שוויתר על ההגשה עקב אילוצי לו"ז .


ב-HOT עובדים בימים אלה על תוכנית יומית חדשה שתעסוק במאחורי הקלעים של הטלוויזיה בישראל. "15 דקות" תעלה בשבוע הבא בערוץ הבידור ותסקר את תוכניות הריליאטי, הקומדיה והדרמה של ישראל מזווית הומוריסטית. עורך התרבות של ערוץ 10 נדב בורשטיין ינהל שיחת סלון עם פאנליסטים מתחלפים, שינתחו את שידורי אותו היום.

"המטרה היא לתת רובד נוסף לצפייה בטלוויזיה הישראלית", אומר גורם בתכנית. "כל אחד שצופה רוצה לדעת מה קורה מאחורי הקלעים, מה מתוסרט ומה ספונטני, מה היה פדיחה ומה מתוכנן, ואנחנו ננסה לתת לשאלות האלה תשובות". התכנית הראשונה צולמה בשבוע שעבר, והיא תעלה לשידור ביום ראשון הבא בשעה 22:00.

בערוץ 10 התלבטו אם לאפשר לבורנשטיין להגיש את התוכנית במקביל לעבודתו, אך לאחר שנבחר הוסכם כי יינתן אישור כזה, ובורנשטיין יעשה את שני התפקידים במקביל. התוכנית, בעריכת עידו גרינברג, תעלה לשידור ביום ראשון בעוד שבוע וחצי, ותשודר בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully