וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בשוקן: מוסף "גלריה" יעבור לפורמט טבלואיד

4.6.2012 / 9:59

בקבוצת הארץ מתכננים בימים אלה את שינוי הפורמט, מהדפסה על דפי ברואדשיט הגדולים לפורמט טבלואיד הקטן והנפוץ יותר, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המהלך מתוכנן לתחילת יולי

מיני היסטוריה ברחוב שוקן: מוסף "גלריה" של עיתון הארץ צפוי לשנות את פניו בקרוב והפורמט שבו הוא מודפס ישונה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בקבוצת הארץ מתכננים בימים אלה את שינוי הפורמט מהדפסה על דפי ברואדשיט הגדולים לפורמט טבלואיד הקטן והנפוץ יותר, והמהלך מתוכנן לתחילת חודש יולי.

שינוי הפורמט של המוסף הוא רעיון ישן שעלה בהנהלת הקבוצה כבר לפני שבע שנים, לאחר השינוי שנערך בפורמט המוסף הכלכלי "דה-מרקר" שנחשב למוצלח. במרוצת השנים נעשו כמה ניסיונות במהלכן הודפסו כמה גיליונות ניסיוניים של המוסף בפורמט מוקטן – אולם החלטה סופית בנושא לא התקבלה. לצד "גלריה" שקלו בעבר בקבוצת הארץ להקטין גם את הפורמטים של מוסף הספורט ושל חלק ב' של העיתון ופיילוטים שלהם הודפסו – אולם שני חלקים אלה אוחדו זה מכבר לתוך עמודי החדשות של "הארץ" מטעמים כלכליים של חיסכון בעלויות המערכת.

עתה, כאמור, הוחלט להשלים את המהלך והוא יתבצע לצד שינוי נוסף של תפקוד מערכת "גלריה" - והוא אופן העבודה בשיתוף דסק החדשות. מטעמי חיסכון עלויות ושיפור עבודת אתר האינטרנט של הארץ, אוחדו מערכות החדשות של העיתון המודפס וזה של האתר, ומהלך דומה צפוי להיערך גם במערכת "גלריה" אשר תידרש מעתה להעביר לאתר חומרים בקצב מוגבר מבעבר.

גורם בעיתון הארץ אמר לוואלה! ברנז'ה כי המהלך המתוכנן גורם לאי-שביעות רצון בקרב העובדים, שכן אלה אינם מעודכנים באופן שבו יבוצע המהלך. "כל ההחלטות הללו מתקבלות בדיסקרטיות מלאה, ואף אחד לא יודע איך זה הולך לעבוד", אמר הגורם.

בתוך כך, בימים אלה מתוכננים בעיתון גם עיצוב חדש למוסף הארץ – אולם תאריך השקתו טרם נקבע. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, את מערכת מוסף הארץ עזבו לאחרונה סגן העורך הוותיק אהוד עין-גיל ועורכת המשנה תרצה פלור. במקומם הצטרפו למערכת נועה אפשטיין, מאיה לקר ונועה לימונה.

תגובת הארץ לדברים טרם התקבלה.

גל הקיצוצים ב"הארץ" נמשך: אבירמה גולן תסיים את תפקידה
"עכבר העיר" מציג: איחוד מערכות העיתון המודפס והאינטרנט
סופית: אחרי 4 שנים, ה-Marker Week ו"שישי" יאוחדו

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully