וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: "רואים בחומרה רבה את הפרת צווי איסור הפרסום"

7.6.2012 / 10:26

הנהלת ביהמ"ש פנתה למנכ"ל חדשות 2 ולעורך מעריב בנוגע להפרות בשני מקרים שונים; "ערוץ 2 יצא נשכר בהיבט התקשורתי, תוך פגיעה בכלי תקשורת אחרים אשר התנהלו בהתאם לדין"

הנהלת בתי המשפט פנתה למנכ"ל חברת החדשות אבי וייס בתלונה על התנהלותו של הכתב בצפון של חברת החדשות של ערוץ 2, יוסי מזרחי, זאת בעקבות שלושה מקרים בהם הפר צו איסור פרסום. בעבר הגישה הנהלת בתי המשפט תלונה ליועץ המשפטי לממשלה נגד מזרחי בגין הפרת צו איסור פרסום.

פעם אחת פרסם מזרחי סרטון בתיק רצח בבקה אל גרביה בו מתועד עימות פיזי בין הנאשמים למנוח במפגש ביניהם לפני הרצח – זאת לאחר שהבקשה להתיר את השידור נדחתה. בפעם השנייה פרסם מזרחי החלטה בעניין ג'וליאנו מר במסגרת התוכנית "שש עם עודד בן עמי". החלטה, על הריסת המצבה שהונחה על קברו של מר בשל סכסוך בין אלמנתו לגרושתו – ניתנה בדלתיים סגורות. בפעם השלישית פרסם מזרחי פרטים בפרשת תאיר ראדה שהיו נתונים תחת איסור פרסום.

בנושא הפרסום על אודות ג'וליאנו מר, פנתה הנהלת בתי המשפט גם לעורך מעריב ניר חפץ והתלונן על הכתב יוני הללי שגם הוא פרסם את ההחלטה.

"ערוץ 2 יצא נשכר בהיבט התקשורתי, תוך פגיעה בכלי תקשורת אחרים אשר התנהלו בהתאם לדין", הוסיף עו"ד לייזר, וביקש ממנכ"ל חברת החדשות להתייחס לטענות בהקדם. "אנו רואים בחומרה רבה את הפרת החוק בעניין זה, תוך פגיעה בהליך השיפוטי", כתב עו"ד לייזר ומנה את המקרים.

תגובת חברת החדשות של ערוץ 2 ומעריב טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully