וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי ירושלמי ישמש כדובר גל"צ

10.6.2012 / 12:26

ירון דקל מינה לתפקיד דובר התחנה ועוזרו המקצועי את מי שהיה עד לאחרונה איש רשות השידור ויועצו של אמיר גילת. ירושלמי יחליף בתפקיד המאוחד את טלי טננבוים ונאור דהן

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, מינה השבוע לתפקיד דובר התחנה ועוזרו המקצועי את אודי ירושלמי – עד לאחרונה איש רשות השידור ששימש כיועץ ליו"ר הרשות, אמיר גילת. ירושלמי מחליף בתפקיד את טלי טננבוים ששימשה כדוברת התחנה לאחר יותר מארבע שנים בתפקיד, ואת נאור דהן ששימש כעוזר המפקד. במסגרת צעדי ההתייעלות בתחנה החליט דקל לאחד את שני התפקידים, הדובר והעוזר האישי, לכדי תפקיד אחד.

ירושלמי, בן 34, כיהן כאמור כיועץ מקצועי ליו"ר רשות השידור בתקופה בה קודם חוק רשות השידור החדש ולקראת יישום הרפורמה ברשות. בעבר שימש כמנהל השיווק של קבוצת אריסון והיה ממקימי מערך השיווק והמיתוג של מטה הקבוצה.

השינויים בלשכת במפקד הם הראשונים מתוך סדרת שינויים הצפויים לצאת לדרך בשבועות הקרובים. עם כניסתו לתפקיד הודיע דקל לאנשי התחנה כי עליהם לצפות לשינויים מהותיים בלוח השידורים ובמבנה התחנה. "אני מתכוון להניע תהליך, לרתום כל אחת ואחד מכם לרפורמות שהן הכרחיות וחיוניות אם גל"צ רוצה לתפוס את המקום הראוי לה בנוף התקשורתי העתידי בישראל", אמר לחיילים ולעובדים בנאום כניסתו לתפקיד.

מגלי צה"ל נמסר כי "במסגרת התפקיד החדש יעסוק ירושלמי בדברור התחנה, יחסי ציבור, ביסוס קשרי חוץ מול גורמים צבאיים ואזרחיים כאחד, וישמש כיד ימינו של מפקד התחנה בנושאים שונים העומדים על סדר יומה של התחנה".

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully