וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות "המשחק שלא נצפה": שלמה שרף השעה עצמו מכתיבה עבור "ישראל היום"

11.6.2012 / 15:15

שרף הודיע לעורך העיתון עמוס רגב כי הוא משעה את עצמו מכתיבה על משחקי היורו, זאת בעקבות טור שפרסם על משחק כדורגל, אשר בעת שידורו שהה בהופעה של שלמה ארצי

שלמה שרף השעה את עצמו מכתיבה עבור "ישראל היום" ולא יכתוב על משחקי היורו. שרף הודיע על כך לעורך העיתון עמוס רגב, זאת בתום בירור שנעשה אמש (ראשון) בעקבות טור שפרסם בעיתון על משחק כדורגל אשר בעת שידורו שהה בהופעה של שלמה ארצי בקיסריה. שרף אמר אתמול לוואלה! ברנז'ה כי צפה במשחק הכדורגל במכשיר האייפון, אולם סרב לענות על שאלות.

מ"ישראל היום" נמסר כי ההחלטה התקבלה בהסכמה הדדית, וכי שרף "התנצל על אי הנעימות שגרם לקוראים ולעיתון , ונטל על עצמו את מלוא האחריות". שרף צפוי לחזור לכתוב לעיתון עם תום משחקי היורו.

הסוגיה עלתה לאחר שאיש יחסי הציבור ברק רום צילם תמונה של שרף בהופעה והעלב אותה לעמוד הפייסבוק שלו. "הפרשן ישב במשך כל המשחק שורה מאחוריי בהופעה בקיסריה של שלמה ארצי אמש ולא ראה דקה מהמשחק", כתב רום, לצד התמונה של שרף משוחח בטלפון. "יתר על כן - אני אישית הודעתי לו שגרמניה כבשה שער וניצחה. זה לא מפריע לשרף להיות חתום על טור פרשנות שבאייטם האחרון שלו מתייחס מקצועית למשחק בין השתיים".

מ"ישראל היום" נמסר בתגובה: "אנו מעריכים את תרומתו של שלמה שרף לכדורגל הישראלי ולפרשנות הספורט, ומקבלים את התנצלותו ואת החלטתו להשעות את עצמו בגין טעות שעשה".

סערה ברשת: "שלמה שרף כתב ביקורת מבלי לצפות במשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully