וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי ז'ורנל: שני אנשי מערכת זומנו לשימוע

12.6.2012 / 15:20

לוואלה! ברנז’ה נודע כי עורכת המדורים במוסף היומי מיה יסעור וכתב המגזין עופר מתן – זומנו לשימועים שלפני פיטורים והם צפויים לעזוב את העיתון

ריקושט ראשון מסגירתו של מוסף ז'ורנל היומי של מעריב ומהלך הכלתו לתוך "המגזין". לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורכת המדורים מיה יסעור וכתב המגזין עופר מתן זומנו לשימועים שלפני פיטורים והם צפויים לעזוב את העיתון.

כזכור, פחות משנה לאחר שהושק, החליט עורך מעריב ניר חפץ לסגור את מוסף התרבות ז'ורנל ולשלב את תכניו בתוך עמודי המגזין היומי. מהדורת סוף השבוע של ז'ורנל תמשיך לצאת כסדרה ותערוך אותה ליאת להב שערכה את המהדורה היומית. להב תחליף את ניב הדס, שימשיך לכתוב עבור מהדורת סוף השבוע.

עופר מתן גויס לז'ורנל עם הקמת מערכת המוסף באוגוסט 2011. הוא הצטרף למעריב לאחר שמונה חודשים בהם כתב כפרילנסר במגזין טיים אאוט ובמוסף "גלריה" של הארץ. קודם לכן שימש במשך כשנתיים כתב מגזין בעיתון "העיר". כתב נוסף שעבר לז'ורנל מ"העיר" במקביל מתן, אלעד בילו, עזב את המגזין לאחר גל הקיצוצים הראשון בו. מיה יסעור, ששימשה כעורכת המדורים ואחראית על תחום האופנה, מילאה קודם להגעתה למעריב תפקידי עריכה שונים בוואלה!.

מיה יסעור ועופר מתן בחרו שלא להתייחס. ממעריב לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully