וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע משבר עם הנהלת הערוץ: ינון מגל התפטר מתפקידו

12.6.2012 / 23:48

מגיש מהדורת "מבט" בערוץ הראשון הודיע הערב על התפטרותו מהתפקיד, זאת ככל הנראה על רקע יחסים עכורים עם ההנהלה. מגל מגיש את "מבט" מאז 2008

מגיש מהדורת "מבט" בערוץ הראשון, ינון מגל – הודיע הערב (שלישי) על התפטרותו מהתפקיד. לפי גורמים ברשות, התפטרותו של מגל באה על רקע יחסים עכורים עם הנהלת הערוץ הראשון ובין היתר עם הנהלת רשות השידור. מגל מגיש את מהדורת "מבט" לצד מירב מילר מאז תחילת שנת 2008, אז פרש מהתפקיד חיים יבין.

לפי גורמים ברשות השידור, מגל טען להפרת חוזה מצד הנהלת הרשות ול"התעמרויות" בו. כזכור, מגל היה בין המועמדים המובילים לרשת את כסאו של טוניק כמפקד גלי צה"ל ועזיבתו את הרשות עמדה אז על הפרק – אלא לתפקיד נבחר לבסוף ירון דקל. כפי שפורסם לפני שלושה חודשים בוואלה! ברנז'ה, ברשות השידור החלו בעריכת אודישנים למגישים חלופיים. ברשות סרבו אז לאשר או להכחיש כי מגישי מבט צפויים לסיים את תפקידם, ומסרו כי "כחלק מהיערכות כוללת לקראת העלאת לוח השידורים החדש, נערכים גם מבחני בד לתכניות השונות בערוץ".

מאז הוחלט על שינוי פורמט מהדורת מבט והקדמת שעת השידור שלה, גברו ההערכות ברשות השידור כי ינון מגל ומירב מילר צפויים לסיים את תפקידם, בין היתר כיוון שהשניים מונו לתפקיד על ידי הנהלת הרשות הקודמת. מילר ומגל נחשבים שניהם למינוי של מנכ"ל הרשות הקודם, מוטי שקלאר, ומאז התחלפה הנהלת הרשות נערכו חילופי-גברא מקיפים בתפקידי מפתח בכל ענפי רשות השידור לרבות הנהלת חטיבת החדשות והטלוויזיה.

מרשות השידור נמסר בתגובה כי "טרם התקבלה פנייה רשמית בנושא מינון מגל". מגל עצמו סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully