וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק החדש של "ישראל היום": פרסום ממוקד לפי אזורים

13.6.2012 / 10:53

העיתון פותח חזית חדשה מול שאר העיתונים ומכוון לזירה המקומית: תחת המותג "רק היום" יציע למפרסמים פרסום לפי אזורים גאוגרפיים, בדומה לאלה שמציעות רשתות המקומונים

ב"ישראל היום" פותחים חזית חדשה אל מול המתחרים מבית קבוצות ידיעות, הארץ ומעריב: זירת המקומונים. העיתון, אשר מופץ בהיקף ארצי – החל להציע למפרסמים "פרסום ממוקד" לפי אזורים, בדומה לאלה המציעות רשתות המקומונים.

ב"ישראל היום" השיקו פלטפורמת פרסום בשם "רק היום" המיודעת לעסקים קטנים ובינוניים והיא משלבת בין העיתון המודפס, האינטרנט והסלולר. בעיתון ידפיסו עשרה אינסרטים שונים שישולבו בקוטרס החדשות של העיתון ברמה המקומית.

נוסף על הפרסום בקונטרס החדש, יציע העיתון למפרסמים חשיפה ייעודית באתר הטבות שהוקם לצורך כך, "רק היום" שבו מוצעים מוצרים ושירותים שונים על ידי בתי עסק במחירי הנחה בדומה לאתרי הקופונים. הלקוחות שיכנסו לאתר יוכלו לקבל רשימת הטבות מבתי עסק באזורם.

הכניסה של החינמון "ישראל היום" לזירות רווח חדשות באה על רקע הטענות להפסדים קבועים של העיתון, או ליתר דיוק – מודל כלכלי שאינו מבוסס על רווח. שותפו לשעבר של מו"ל העיתון שלדון אדלסון, שלמה בן-צבי, הצהיר בעבר כי העיתון "נושא הפסדים של כשלושה מיליוני דולרים לחודש, ואינו יכול להיות רווחי". כניסתו לשוק הפרסום המקומי מצביעה אם כך על מהלכים לחיזוק המודל הכלכלי שלו.

מנכ"ל העיתון, ציפי קורן מסרה בהודעת העיתון: "רק היום", מבית ישראל היום, הינו שרות מהפכני, ראשון מסוגו בישראל, המאפשר לצרכנים ליהנות מחוויית קניה שמעצימה את הצרכנים ואת העסקים בסביבתם".

ב"ישראל היום" נערכים לשידור מבזקי וידאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully