וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לשגרה: סיון כהן עובדת על סרט דוקומנטרי לערוץ 10

13.6.2012 / 16:18

לא רק תוכנית בוקר: כהן, שהושעתה מתפקיד כתבת המשפט של חדשות 10 לאחר פרשת "האגדה האורבנית", עובדת בימים אלה על סרט דוקומנטרי עבור הערוץ, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

סיון כהן, כתבת המשפט של חדשות 10 לשעבר, שהושעתה מהחברה ולאחר מכן יצאה לחל"ת לאחר מה שנודע כ"פרשת האגדה האורבנית" – עובדת בימים אלה על סרט דוקומנטרי בעבור הערוץ, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לפי גורם בערוץ, מדובר בסרט שיעסוק בתופעת הפוליאמוריה בישראל והוא מופק במחלקת הדוקו של הערוץ. העבודה של כהן על הסרט החלה לפני חודשים מספר, אולם הוקפאה. עתה עם עזיבתה של כהן את חדשות 10, היא צפויה להמשיך ולעבוד על הסרט.

כהן נמצאת בימים אלה בחופשה ללא תשלום מחדשות 10 בסיומה היא תסיים את תפקידה, זאת בעקבות ידיעה שפרסמה על ניסיון חטיפה של ילדה ישראלית בפארק דיסניוורלד, ידיעה שהתבררה במהרה כי היא מבוססת על אגדה אורבנית ישנה. יממה לאחר מכן הקריאה מגישת מהדורת החדשות, תמר איש-שלום, התנצלות בפני הצופים על הפרסום. את מקומה של כהן בחברה תפס אביעד גליקמן, ששימש עד לאחרונה כתב המשפטים של ynet.

באחרונה נודע כי כהן צפויה לקבל תפקיד של הגשת תכנית בוקר, שתשודר בסופי שבוע ותופק עבור הערוץ על-ידי אילנה זיו המפיקה בשביל ערוץ 10 את רצועת תכניות הבוקר. בכך למעשה תישאר כהן על המסך בערוץ 10 – אולם לא תבצע כל עבודה עיתונאית. בערוץ 10 לא הכחישו את הידיעה על כך, ומסרו כי הם אינם מגיבים על תכניות בפיתוח.

תגובת ערוץ 10 לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully