וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל השימוע של סיון כהן: תצא לחל"ת - ותסיים את תפקידה

10.5.2012 / 16:30

פרשת "האגדה האורבנית": לוואלה! ברנז'ה נודע כי השימוע של כהן שאמור היה להתקיים היום במעמד מ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן בוטל; אחרי החופשה כהן תסיים את תפקידה בערוץ

סוף לפרשת "האגדה האורבנית": לוואלה! ברנז'ה נודע כי השימוע של כתבת ערוץ 10 סיון כהן שאמור היה להתקיים היום (חמישי) במעמד מ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן והיועצת המשפטית של הערוץ איילת בן חיים-גת, בוטל. על פי גורם בערוץ, כהן תצא מיוזמתה לחופשה ללא תשלום, אשר בסופה תסיים את תפקידה. על פי אותו גורם, כבר בקרוב יימצא לכהן מחליף בחברת החדשות. בחדשות 10 אישרו לוואלה! ברנז'ה את הפרטים.

ההחלטה על יציאתה של כהן לחופשה הגיעה בעקבות פרסום הכתבה בשבוע שעבר, שנודעה כ"פרשת האגדה האורבנית" – פרסום בעקבותיו הושעתה מאז מעבודתה.

הפרסום, שהוצג כחשיפה של אירוע שהתרחש לפני שלושה שבועות ובו ניסיון חטיפה של ילדה ישראלית בפארק דיסניוורלד שבאורלנדו, מבוסס למעשה על אגדה אורבנית שנפוצה ברשת האינטרנט זה יותר מעשור. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמרה כהן יום למחרת הפרסום כי בידיה הוכחות לשיחה שהתקיימה בינה לבין אבי הילדה, אולם היא לא הציגה הוכחות לקיומה של שיחה כזו.

הפרסום בערוץ 10 עורר עניין רב וכתבות פולו אפ בעקבותיו פורסמו בעיתון "מעריב" ובאתר האינטרנט שלו NRG, וכן בוואלה!, בערוץ 7 ובמקומות נוספים. לאחר הפרסום החלו דיונים ברשת סביב הכתבה, וגולשים רבים טענו כי מדובר באגדה אורבנית ידועה שנפוצה ברשת מזה שנים רבות, ואף הפנו לאתר "סנופס" המרכז מידע על אגדות אורבניות. בשעות הצהריים, ולאחר שתכניות הבוקר בטלוויזיה והרדיו עסקו בנושא – הוסרה הכתבה מאתר נענע10 ובמקביל הוסרה גם המהדורה המלאה בה שודרה הכתבה. יממה לאחר מכן הקריאה מגישת מהדורת החדשות, תמר איש-שלום, התנצלות בפני הצופים על הפרסום.

טלי בן עובדיה על פרשת "האגדה האורבנית": העורך היה חייב לשאול שאלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully