וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אברהם-בלילא לא מוותרת: מאיימת בתביעה נגד "הארץ"

15.6.2012 / 10:18

לאחר שבשבוע שעבר ביקש "יו"ר הכנסת מהעיתון לשנות את כותרת הידיעה בה פורסמו דבריו, לכאורה, בהם טען כי חברת הכנסת אינה מנוסה לשיחות עם המצרים, יוצאת חברת הכנסת למאבק

חברת הכנסת רוחמה אברהם-בלילא יוצאת למלחמה על שמה הטוב נגד עיתון "הארץ" והכתב ברק רביד. לאחר שבשבוע שעבר ידיעה שהתפרסמה בעיתון ותארה אותה כ"לא מנוסה" למשימה מדינית בוושינגטון הביאה אותה לפנות ליו"ר הכנסת בנושא והוא הוציא הודעת גינוי לעיתון – כעת היא מאיימת על עיתון "הארץ" בתביעה ודורשת התנצלות. רביד עצמו הגיב בכך שדיווח על איומה של חברת הכנסת באתר "הארץ", ואף העלה אליו סריקה של מכתב ההתראה.

"בעקבות הכתבה שיגרה אלי ח"כ אברהם-בלילא מכתב באמצעות באי-כוחה. החלטתי לפרסם כאן חלקים מהמכתב ולצרף אותו במלואו - על כל ארבעת עמודיו. אני חושב שיש בכך עניין חדשותי", כתב רביד לקוראיו בבלוג באתר הארץ, וצרף את דרישתה של חברת הכנסת לפרסום תיקון או הכחשה באותו המקום והגודל שבו נעשה הפרסום המקורי, כלומר, בעמודו הראשי של העיתון.

בידיעה כתב רביד כי על הרכב המשלחת בה הייתה חברה ח"כ אברהם-בלילא, לפני שפרשה ממנה, עוררה "לא מעט הרמות גבה בכנסת", לאור ניסיונם המועט של הח"כים בנושאים הקשורים למשימה וכי "השליטה של השלושה באנגלית לא טובה דיה לשיחות מדיניות". כותרת הגג בעיתון הדגישה את שמה של חברת הכנסת, ותמונתה הוצבה גוף הידיעות בעיתון ובאתר האינטרנט.

ח"כ אברהם-בלילא פנתה, כאמור, ליו"ר הכנסת אשר גינה את העיתון בהודעה מטעמו. במכתבה לרביד האשימה אותו חברת הכנסת בשימוש בכותרת מטעה ומסולפת במטרה להעצים את הפרסום ולעורר סנסציה על גבה. "אתה או מו"ל העיתון אחראים לנזקים שנגרמו ועוד עלולים להיגרם לחברת הכנסת כתוצאה מהפרסום האמור, נזקים שטרם התגבשו במלואם", נכתב לרביד. הוא עצמו סרב להגיב לדברים, תגובת עיתון הארץ לפנייתה של ח"כ רוחמה אברהם-בלילא טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully