וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשקה, שלב הגזרות: פיטורים צפויים ב"הארץ"

17.6.2012 / 13:52

בעיתון נערכים לפיטורי עובדים ממחלקת התוכן: לפי מכתב שהפיץ הוועד, בכוונת ההנהלה לפטר בשלב זה 9 עובדים; 3 מהם כבר קיבלו זימונים לשימוע שלפני פיטורים

לאחר שבעיתון הארץ חגגו בסוף השבוע בהרמת כוסית מיוחדת את השקתו של מוסף הארץ החדש ובמערכת החדשות מתרגלים לדסק החדש והמאוחד – נערכים השבוע בעיתון לפיטורי עובדים ממחלקת התוכן, ושלושה עובדים כבר קיבלו זימונים לשימוע שלפני פיטורים. לפי מכתב שהפיץ ועד עובדי העיתון, בכוונת ההנהלה לפטר בשלב זה תשעה עובדים.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מו"ל העיתון עמוס שוקן התחייב בפני הוועד כי כל קיצוץ שיביא לפיטורי עובדים ייעשה בתיאום עם הוועד. ברוח זו, פנו בוועד לעובדים וקראו להם לשתף אותם בהליכי הפיטורים.

"לאחרונה הודיעה לנו ההנהלה שבכוונתה לקצץ 9 עובדים בתחום התוכן, וכי היא תפנה אליהם כבר בימים אלה", כתבו בוועד. "להערכתנו, על סמך מספר אירועים קודמים שכבר הסתיימו, לחלק מהעובדים ההנהלה תציע שני מסלולי פרישה".

"איננו מתיימרים לנהל את העיתון, נחשפנו לחלק מהנתונים ומקובל עלינו שמצב העיתון לא פשוט", כתבו לעובדים. "יש לנו תהיות, כי בזמן שיש קיצוצים שעוד יתרחבו, 'הארץ' יצא לקרב עם הרבה התחדשות, ובאמת כל הכבוד ושיהיה לכולנו בהצלחה: מוסף חדש, 'גלריה שישי' בפורמט טבלואיד, איחוד דסק החדשות והאינטרנט כדי לשדרג את האתר, יוזמות דיגיטליות רבות, ערוצי וידאו, ואפילו קמפיין פרסומי. השאלה היא עם מי בדיוק 'הארץ' רוצה לצאת לקרב?".

בוועד עדכנו את העובדים כי הנהלת העיתון הודיעה כי תעמוד בסיכומים הקודמים עמם, ובהם הודעה מוקדמת, משכורת נוספת, ו-1,200 ש"ח על כל שנת עבודה – זאת בנוסף לפיצויים הקבועים כעל פי החוק.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בוועד העבירו ביקורת על התזמון שבו נודע להם על הפיטורים המתוכננים. "הקטע על זה שהם מפטרים באותו שבוע שיוצאים בקמפיין של 3 מיליון שקל ומסיבה מושקעת בחמישי זה באמת לא רגיש", ציינו.

עוד בנושא:
הארץ משיק את מוסף שישי החדש: יוצא בקמפיין ראשון מזה עשור
אלוף בן: "עדיין נשמור דברים מיוחדים לדפוס, אבל הדגש יהיה בדיגיטל"
אחרי 3 שנים: גיליון "הארץ של הסופרים" לא ייצא השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully