וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אייל ברקוביץ' מצטרף לערוץ הספורט

19.6.2012 / 14:01

כדורגלן העבר ופרשן הספורט בהווה חתם לאחרונה על חוזה מול הערוץ, והוא ישתתף כפרשן בין היתר גם בתכנית הדגל "יציע העיתונות", כך נודע לוואלה! ברנז'ה

פרשן הספורט אייל ברקוביץ' מצטרף לצוות הפרשנים של ערוץ הספורט, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כדורגלן העבר חתם לאחרונה על חוזה מול הערוץ, והוא ישתתף כפרשן בין היתר גם בתכנית הדגל "יציע העיתונות". במקביל ימשיך להגיש עם אופירה אסייג ופיני גרשון את תכנית הספורט היומית ברדיו תל-אביב 102FM.

ברקוביץ' שיתף פעולה עם האתר המתחרה ONE בניהולה של אופירה אסייג זה חמש שנים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני מספר חודשים הפסיק לכתוב עבור אתר הספורט והחל בכתיבת טור לרשת מקומוני שוקן "העיר". למרות פרישתו מהאתר, הוא המשיך להגיש יחד עם אסייג את תכנית הרדיו. בעבר שימש ברקוביץ' כפרשן משחקי הנבחרת בערוץ 10 וכפרשן הערוץ הראשון במשחק המרכזי.

על צוות ערוץ הספורט נמנים, בין היתר, פרשני הספורט רון קופמן, שלמה שרף, צביקה שרף, אלי סהר ואלי אוחנה. לאחרונה נחתם שיתוף פעולה בין אתר "ספורט 5" לבין אתר הבלוגים "דה-באזר", במסגרתו ישולבו הפרשנויות של כותבי הבלוג באתר.

את תגובתו של אייל ברקוביץ' לא ניתן היה להשיג. בערוץ הספורט אישרו את הפרטים, והוסיפו: "אנו אוהבים את אייל ברקוביץ ושמחים על הצטרפותו לנבחרת פרשני ערוץ הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully