וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון העיתונאים להנהלת מעריב: הקפיאו הליכי השימוע

20.6.2012 / 15:20

בארגון דורשים מהנהלת העיתון להקפיא את כל הליכי השימועים עליהם נודע היום, זאת עד לקביעת פגישת עדכון ותיאום עם ועד הפעולה הזמני

ארגון העיתונאים דורש מהנהלת עיתון מעריב להקפיא את כל הליכי השימועים עליהם נודע היום (רביעי). זאת, עד לקביעת פגישת עדכון ותיאום עם ועד הפעולה הזמני של העיתון, ועדכונם לגבי הצעדים הצפויים במערכת בשל הקיצוצים. בהנהלת העיתון טרם הודיעו האם בכוונתם להיעתר לבקשה.

ביממה האחרונה קיבלו כ-20 מעובדי העיתון, קבועים ופרילאנסרים, זימונים לשימועים בהם יימסר להם על הפסק העסקתם בעיתון. בין העיתונאים שזומנו נמצאים שלום ירושלמי, אבי אורנן, רון עמיקם, טל אריאל אמיר, נדב איל וזהר שחר לוי. אלה הצטרפו לכמה מעובדי ז'ורנל, בהם עופר מתן ומיה יסעור שקיבלו גם הם זימונים בשבוע שעבר. לפי הצפי, כחמישים מעובדי העיתון צפויים לאבד את מקום עבודתם.

"ועד העיתונאים מודע למצבו הכלכלי המורכב של העיתון ועם זאת מאמין שיש דרכים נוספות לצמצם עלויות ולמזער עד למינימום את הפגיעה בעובדים", מסר ארגון העיתונאים. "אנחנו מאמינים שמסלול של הידברות והסכמה יוכל להיטיב עם שני הצדדים, לטובת העובדים ולטובת העיתון. חברים, תקופה לא פשוטה עומדת בפנינו. בתקופה שכזאת יכולת העמידה שלנו יחדיו היא קריטית".

במעריב סרבו להתייחס לדברים.


david_a@walla.net.il

עוד בנושא:
גל פיטורים במעריב: עשרות עובדים יעזבו את העיתון
מנכ"ל מעריב לעובדים: "אנו עומדים בפני תהליך כואב"
היום שאחרי ז'ורנל: שני אנשי מערכת זומנו לשימוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully