וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודר הזרים 8 מיליון שקל לערוץ 10; "זו הזרמה אחרונה"

נתי טוקר

21.6.2012 / 9:50

סגן יו"ר ערוץ 10: "אם לא תתקבל עד תחילת פגרת הקיץ של הכנסת הצעת החוק שדוחה את חובות הערוץ ל-2014 – לא יהיה מנוס מסגירתו של הערוץ בסוף השנה"

רון לאודר, בעל המניות הדומיננטי בערוץ 10 (24.5%) מעביר הזרמה נוספת של 8 מיליון שקל לערוץ, שזקוק לכספים כדי להתמודד עם מצוקת מזומנים קשה. עם זאת, נציגיו של לאודר מבהירים היום כי אם לא תועבר חקיקה שמאפשרת את דחיית החובות של ערוץ 10 בהיקף של כ-60 מיליון שקל עד סוף יולי, תהיה זו "ההזרמה האחרונה" והערוץ ייסגר.

"לאודר הודיע בעבר כמה פעמים כי הוא רואה חשיבות רבה בהמשך קיומו של הערוץ. ההזרמה של לאודר מעידה על האמון הרב שלאודר נותן בערוץ 10", אומר אבי בלשניקוב, סגן יו"ר ערוץ 10 ונציגו של לאודר. "יחד עם זאת, במידה שלא תתקבל עד תחילת פגרת הקיץ של הכנסת, בסוף החודש הבא, הצעת החוק שדוחה את חובות הערוץ ל-2014 - לא יהיה מנוס מסגירתו של הערוץ בסוף השנה".

בסך הכל הזרים לאודר מתחילת 2012 כ-15 מיליון שקל לערוץ 10. בחודשים האחרונים עצר הערוץ הפקות רבות ועיכב את תשלום השכר לעובדים בשל המחסור במזומנים. ההזרמה של לאודר תאפשר לערוץ לשרוד את החודשים הקרובים בעיקר לאור העובדה ששני בעלי המניות האחרים, יוסי מימן וארנון מילצ'ן, אינם מזרימים לערוץ כסף.

בלשינוקב ציין כי "כל המשקיעים הפוטנציאליים, שעמם אנו מקיימים מגעים לכניסה לערוץ, התנו את כניסתם לערוץ בדחיית החוב לפחות בשלוש שנים - על מנת לאפשר הזרמת כספים למסך ולהעשרת התכנים". עוד הוסיף בלשניקוב כי במידה שהחוק לדחיית החובות יעבור, ימשיך לאודר לתמוך בערוץ גם בעתיד עד שיגיע לאיזון תקציבי.

עוד בנושא:
יעקב אגם שוקל למזג את ערוץ 10 ורשת
מימן ביקש, הרשות השנייה נעתרה: תבקש משטייניץ לקדם חקיקה להצלת ערוץ 10
המשבר בערוץ 10: 18 עובדים יפרשו מרצון; היקף הפיטורים יצומצם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully