וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: עיצומים גם בערוץ הראשון

24.6.2012 / 16:54

הסכסוך בין עובדי רשות השידור לבין ההנהלה מחריף והחל ממחר יצטרפו למאבק גם עובדי הערוץ הראשון אשר ישביתו לכמה שעות את חדרי העריכה – כך נודע לוואלה! ברנז'ה

שבוע לאחר שהוכרז על עיצומים בתחנות הרדיו קול ישראל, צפויים העיצומים ברשות השידור להתרחב ומחר (שני) ינקטו בעיצומי מחאה גם עובדי הערוץ הראשון – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם בערוץ הראשון אומר הערב כי עורכי הווידאו צפויים להשבית מחר למשך מספר שעות את חדרי העריכה ולהפסיק את עבודתם. לא מן הנמנע כי העיצומים יביעו לפגיעה בשידורי הערוץ הראשון.

העיצומים ברשות השידור יוחרפו כבר היום כאשר "יומן הערב" ברשת ב' יבוטל, זאת לאחר שבשבוע שעבר בוטלו מבזקי חדשות החצי ופינות שונות בתכניות. כזכור, עובדי רשות השידור, אשר הכריזו על סכסוך עבודה עם הנהלת הרשות, טוענים כי ההנהלה החליטה על שורת צעדים שהביאו לפגיעה בהם כגון קיצוץ בשעות נוספות, הוצאת הפקות סיטונית לגורמי חוץ, קבלת עובדים חדשים ללא בקרה ותנאי סף על חשבונם של עובדים ותיקים ושינויים בלתי מוסברים בתכניות שידור.

"הסחבת המיותרת, מקצתה מסיבות פוליטיות מקצתה בשל מחדלי ניהול, הביאה לכך שלדידנו כלו כל הקיצין", כתבו באגודות העיתונאים להנהלה בשבוע שעבר עת הכריזו על הצעדים. "במקום לקבל את הפיצויים המגיעים לעיתונאי הרשות בדין ואת ההטבות שכבר ניתנו לכל עובדי המדינה, נוקטת ההנהלה בצעדים חד צדדיים הפוגעים בעובדים".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת רשות השידור פועלת בכל כוחה כדאי ליישם את הרפורמה במועד שנקבע והיא תומכת במתן תוספות השכר המגיעות לעובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully