וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים בקול ישראל: "סדר יום" נחתכה בחצי

1.7.2012 / 8:55

הבוקר לא שודרה השעה הראשונה בתכניתה של קרן נויבך ברשת ב' "סדר יום", ובמקומה הושמעה מוזיקה. בהמשך היום תיערך ישיבה של ועד העיתונאים בה יידונו בהחרפת הצעדים

נמשכים העיצומים בקול ישראל: הבוקר (ראשון) לא שודרה השעה הראשונה בתכניתה של קרן נויבך ברשת ב', "סדר יום", ובמקומה הושמעה מוזיקה. בהמשך היום תיערך ישיבה של ועד העיתונאים, המשבית את השידורים, ובה יידונו בהחרפת הצעדים.

השיבושים של הוועד את שידורי קול ישראל נמשכים זה כשבועיים, במהלכם בין היתר בוטלו חלקי תכניות, פינות אקטואליה בתכניות שונות, בוטלו מבזקי חדשות ומהדורות חדשות קוצרו. שיבושים אחדים נערכו גם בשידורי הערוץ הראשון, שם הושהתה עבודת חדרי העריכה.

עובדי רשות השידור טוענים להרעה בתנאי שכרם, והם הכריזו על סכסוך עבודה עם הנהלת הרשות. לטענתם, ההנהלה החליטה על שורת צעדים שהביאו לפגיעה בהם כגון קיצוץ בשעות נוספות, הוצאת הפקות סיטונית לגורמי חוץ, קבלת עובדים חדשים ללא בקרה ותנאי סף על חשבונם של עובדים ותיקים ושינויים בלתי מוסברים בתכניות שידור. אגודות העיתונאים של רשות השידור דורשות העלאת שכר עובדי הרשות ב-12%, שהם פיצויי השחיקה שניתנו לעובדי מדינה ב-2008.

מהנהלת רשות השידור נמסר כי "הנהלת רשות השידור פועלת בכל כוחה כדאי ליישם את הרפורמה במועד שנקבע והיא תומכת במתן תוספות השכר המגיעות לעובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully