וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: HOT תעביר את ערוץ 8 להפקתו של חיים סלוצקי

4.7.2012 / 15:42

חברת הכבלים הגישה השבוע למועצת הכבלים והלוויין בקשה להעביר את הפקת הערוץ לידי סלוצקי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה; עם זאת, גורלו של ארכיון הערוץ עדיין אינו ידוע

עכשיו זה רשמי: HOT תעביר את ערוץ 8 להפקת "סלוצקי אפיקי תקשורת" שבבעלות חיים סלוצקי, ובקשה רשמית לעשות כן הוגשה השבוע למועצת הכבלים והלוויין – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הגשת הבקשה הרשמית באה לאחר שהמועצה הנחתה את חברת הכבלים להגיש את הבקשה לפחות חצי שנה לפני המועד המתוכנן של עליית הערוץ לאוויר. חיים סלוצקי מפיק כיום עבור HOT את ערוץ "HOT בידור ישראלי", והוא מוותיקי אנשי תעשיית ההפקות בישראל.

לפני חודשיים ערכה המועצה שימוע לחברת HOT בו נכחו מלבד סלוצקי גם סמנכ"ל התוכן ורגולציה ב-HOT יורם מוקדי וגם מנהל ערוץ 8 הנוכחי, אייל אופנהיים. המועצה, אשר יכולה לפסול את בקשת HOT שהוגשה השבוע, אם זו לא תעמוד בתנאי הזיכיון, דרשה מ-HOT להעביר לה הבהרות בעניין החלפת הפקת הערוץ וההשלכות של המהלך על איכותו של הערוץ העתידי.

"חברות הסלולר מתעניינות גם הן ברכישת הארכיון"

אחד הנושאים המרכזיים שביקשה המועצה לדעת הוא מה בכוונת HOT לעשות עם סוגיית התכנים שבבעלות "נגה תקשורת" מקבוצת RGE של לן בלווטניק, אביב גלעדי ומשפחת רקאנטי - אשר הפעילה את הערוץ בשני העשורים האחרונים. גורם בתעשייה העריך היום כי מכירת הארכיון המלא לבית ההפקות של סלוצקי עומדת בישורת האחרונה. יצוין כי הסוגיה היא אולי העיקרית המעיבה על עלייתו של ערוץ חדש לאוויר: ללא תכני הארכיון, קיים חשש כי לא יהיו ל-HOT די תכנים לשידור כאשר יעלה לאוויר הערוץ החדש. מסיבה זו כינו היוצרים את המהלך "חפוז ורשלני" וטענו כי הוא עתיד לפגוע ביצירה המקומית.

מנגד, אומר היום לוואלה! ברנז'ה גורם אחר בתעשייה כי למרות המגעים המתקדמים על העברת הארכיון מידי "נגה" לסלוצקי, לא מן הנמנע כי בקבוצת RGE ישקלו למכור את הארכיון העשיר דווקא לגוף תוכן אחר. "גם סלקום וגם פרטנר נכנסים בתקופה הנוכחית חזק מאוד לתחום הטלוויזיה, גם שידורי טלוויזיה באינטרנט וגם לקראת ההפרטה של מערך עידן פלוס", אומר הגורם, שהעריך כי חברות הסלולר מתעניינות גם הן ברכישת התוכן.

חיים סלוצקי בחר שלא להגיב, מ-HOT נמסר: "אין תגובה". במועצת הכבלים והלוויין אישרו כי התקבלה בקשת HOT וכי הנושא נמצא בבחינה.

עוד בנושא:
סלוצקי: "כמעט כל הפקות ערוץ 8 ייצאו החוצה מהערוץ, והיוצרים יודעים את זה"
HOT ליוצרים: מחוייבים להמשך פעילות ערוץ 8
מסתמן: ההסכם של HOT עם "נגה תקשורת" לא יחודש; סלוצקי יפיק את ערוץ 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully