וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בערוץ הראשון – מי יגיש השבוע את "מבט"?

9.7.2012 / 11:28

לוואלה! ברנז’ה נודע כי בערוץ הראשון נתקלו בבעיה בשיבוץ המגישים לקראת סוף השבוע, זאת בשל התחייבויות קודמות של שלושתם. גורם בערוץ: "המהדורה נמצאת בבעיה”

עובדי הערוץ הראשון שקיבלו השבוע את סידור העבודה של מהדורת החדשות "מבט" הבחינו כי טרם שובצו מגישים למהדורות של יום רביעי ויום חמישי.

מאז פרש מהגשת המהדורה ינון מגל בשל סכסוך עם מנהליו ומירב מילר יצאה לחופשת לידה, מקיימים מנהלי הטלוויזיה ברשות השידור רוטציית מגישים למהדורה עד שיוחלט על מגיש קבוע. באחרונה הגישה את "מבט" מיכל רבינוביץ' לצד מגישים מתחלפים – ראש הדסק הכלכלי עודד שחר, מגיש "רואים עולם" יעקב אחימאיר, הכתב הצבאי אמיר בר-שלום והמגיש אמיר איבגי.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ הראשון נתקלו בבעיה בשיבוץ המגישים לקראת סוף השבוע. גורם בערוץ הראשון מתאר את המצב הנוכחי כך: "יעקב אחימאיר נמצא בחופשת מחלה ולכן לא יכול להגיש השבוע. עודד שחר הודיע למנהליו שהוא לא מעוניין בשלב זה להגיש את 'מבט' אלא להתמקד בתפקידים האחרים שהוא עושה ברשות השידור, ואמיר בר-שלום הוא כתב צבאי וכשהוא מגיש את המהדורה – זה מנטרל את התפקיד ואין כתב צבאי פעיל. כך שמהדורת 'מבט' נמצאת בבעיה".

בשל יחסים עכורים עם מנהליה: גילי שם-טוב פורשת

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ברשות השידור בחנו באחרונה את צמד המגישים המגישים אמיר איבגי ומיכל רבינוביץ' כמחליפים אפשריים לינון מגל ולמירב מילר. מאז הוחלט על שינוי פורמט מהדורת "מבט" והקדמת שעת השידור שלה, גברו ההערכות ברשות השידור כי ינון מגל ומירב מילר צפויים לסיים את תפקידם בין היתר כיוון שהשניים מונו לתפקיד על ידי הנהלת הרשות הקודמת ומאז התחלפה הנהלת הרשות נערכו חילופי-גברא מקיפים בתפקידי מפתח בכל ענפי רשות השידור לרבות הנהלת חטיבת החדשות והטלוויזיה.

עם פרישתו מרשות השידור, הצטרף מגל לשורת אישים ברשות השידור שטענו להתעמרות בהם בגלל שמונו על ידי הנהלת הרשות הקודמת. "במשך חודשים אני עובר, כמו רבים מעמיתיי, מסע התעמרות שכל קשר בינו לבין ניהול ענייני או מקצועי הוא מקרי בהחלט", כתב מגל. "אני סופג מכתבי נזיפה והזמנות לשימוע בגלל שהעזתי לפרגן לקולגה שעזב ובגלל סוג הנעליים שאיתן באתי לעבודה. אני חוטף הנחתות שונות ומשונות שבהן לא נתקל אף מגיש מקביל של מהדורה מרכזית".

ובתוך כך נודע כי מגישת הספורט והחדשות גילי שם-טוב פורשת מרשות השידור אחרי תשע שנים. לפי גורם בערוץ הראשון, פרישתה באה על רקע יחסים עכורים עם מנהליה, ונסיבות פרישתה זהות לאלה של ינון מגל. "בשבועות האחרונים התעמרו בגילי, אפילו השעו אותה מהתפקיד בלי סיבה מוצדקת", מספר הגורם.

שם טוב שימשה ככתבת בערוץ הספורט במשך חמש שנים. היא עברה להגיש מהדורות ספורט בערוץ הראשון ושימשה גם ככתבת לענייני משפט. שם טוב הופיעה גם בערוץ 2 במסגרת תכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" שם רקדה לצד בת זוג והופיעה גם בסדרה "בקרוב אהבה". היא צפויה לסיים את תפקידה הנוכחי בסוף החודש, את תגובתה הבוקר לא ניתן היה להשיג.

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully