וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלון הניסוי הבא של הרשות: מאיר עוזיאל יגיש מחר את "סדר יום"

24.7.2012 / 12:47

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מי שיגיש מחר את תוכנית הרדיו לצד קרן נויבך הוא מאיר עוזיאל, ממקימי העיתון "מקור ראשון" ולשעבר עורכו הראשי

מנחם בן בדרך החוצה? גורם בקול ישראל אומר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי מי שיגיש מחר (רביעי) את "סדר יום" לצד קרן נויבך הוא מאיר עוזיאל, ממקימי העיתון "מקור ראשון" ולשעבר עורכו הראשי. עוזיאל, לשעבר עיתונאי גם ב"מעריב", פרסם בעיתון במשך כשלושה עשורים סאטירה וביקורת פוליטית מנקודת מבטו של הימין הפוליטי, ובהמשך עבר המדור לעיתון "הצופה".

מליאת רשות השידור צפויה להתכנס היום לישיבה בעיר לוד. למרות הפרסומים כי הוועדה צפויה לדון בסוגיית המגישים המתחלפים ברשת ב', גורם בהנהלת רשות השידור אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הנושא אינו עומד על הפרק. בתוך כך, חברי הכנסת אורלי לוי (ישראל ביתנו) וניצן הורוביץ (מרצ) הגישו למליאת הכנסת שאילתות בנושא, ואלה צפויות לעלות מחר במליאה.

אתמול אמר מנחם בן בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי "הניחוש הפנימי שלי, וזה גם מה שאמרתי לקרן כאשר יצאנו מהאולפן, שלדעתי היום היה השידור האחרון. נהניתי מהיומיים הללו. אני רוצה להדגיש שאין לי שום טענה לאנשי רשות השידור, אלא תודה גדולה להם על כך שאפשרו לי במשך יומיים להגיד את הדברים החשובים שאמרתי". גורם בכיר ברשות אמר כי אין בכוונת ההנהלה להפסיק את שידוריו של בן, אולם על פי גורם אחר – עקב הביקורת הציבורית הנרחבת לא ישוב בן לשידור והגשתו "תיפסק בהסכמה".

מרשות השידור מסרו בתגובה: "בתכנית סדר יום ברשת ב' ישובצו סדרה של מנחים מתחלפים ובהם מנחם בן".

עוד בנושא:
מנחם בן: "לדעתי היום היה השידור האחרון"
דרור פויר על פרשת מנחם בן: "לא התרשמתי שיש כאן פגיעה ממשית בחופש העיתונות"
מנחם בן לעובדי "סדר יום": "או שאני בפנים, או שתפרשו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully