וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 דורש מרשת: הודיעו כי ההסכם עם Castaway מבוטל

7.8.2012 / 14:48

"ההסכם בין מרשי לבין Castaway לא בוטל ולכן מדובר במהלך חסר כל משקל משפטי הנגוע בחוסר תום לב תהומי", כתב עו"ד ברוך כצמן המייצג אותו בסוגיה, ותקף את הזכיינית בחריפות

24 שעות לפני פקיעת האולטימטום אותו הציב ערוץ 10 לחברת Castaway לחזור בה ממכירת פורמט "הישרדות" לזכיינית ערוץ 2 רשת, פונה כעת הערוץ ישירות אל המתחרה ודורש ממנה לבטל את ההסכם ולא – יפתח בהליכים משפטיים גם נגדה.

"ההסכם בין מרשי ובין Castaway לא בוטל ולכן מדובר במהלך חסר כל משקל משפטי הנגוע בחוסר תום לב תהומי", כתב לזכיינית רשת עו"ד ברוך כצמן המייצג את ערוץ 10 בנושא, ותקף אותה בחריפות על המהלך. "עולה חשש כבד כי קדמה למהלך התנהלות פסולה, חסרת תום לב, התנהלות שאולי מתאימה למקומות רחוקים בהם אין דין ואין דיין".

"התנהלות כזו אינה מוכרת במקומותינו – גם לא בין יריבים עסקיים. קיימים גבולות אדומים שאסור שייחצו גם בעולם העסקי, אשר למרות דימויים שניתנו לו אינו ג'ונגל באוקיינוס ההודי בו איש הישר בעיניו יעשה. אסור ליתן יד להתנהלות מן הסוג הזה. מדובר, עם כל הכבוד, בעולם האמיתי ולא בתוכנית ריאליטי". עו"ד כצמן צירף לזכיינית את המכתב ששלח אתמול לחברה בבריטניה, ובו דרש ממנה לחזור בה מהסכם מכירת הפורמט לרשת בתוך 48 שעות.

"ברור כי בנסיבות המקרה כל פעולה, מכל סוג שהוא, בנוגע לשידור התוכנית, הפקתה וכד' הינה על אחריותכם בלבד והינה בבחינת שימת כספכם על קרן הצבי,", כתב לזכיינית, והזהיר אותה כי אם תמשיך בפעולות על מנת להוציא לפועל את ההסכם ולשדר עונה נוספת של "הישרדות" – הערוץ "רואה ויראה ברשת כאחראית לכל נזק שנגרם וייגרם לערוץ 10". יצוין כי בשבועות האחרונים עברה חברת ההפקות של התכנית "אבוט המאירי" אשר עבדה עם ערוץ 10 באופן כמעט בלעדי - לעבוד עם רשת על פורמט ריאליטי חדש.

תגובת זכיינית ערוץ 2 רשת לדברים טרם התקבלה.

"רשת רוצה לעצור את התחרות בטלוויזיה המסחרית; נפנה לערכאות המתאימות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully