וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ערוץ 10: ”נשבש חלק מהשידורים”

28.8.2012 / 13:23

הבוקר נערכה פגישה של נציגי העובדים עם יו"ר ההסתדרות עיני, בה נבחנו אפשרויות להחרפת המאבק. גורם בוועד: "לא נחשיך את המסך - אבל נעשה מה שעובדים יכולים לעשות"

עובדי ערוץ 10 מחריפים את צעדי המחאה, זאת בעקבות כשלון המגעים עם שר האוצר שטייניץ והצעתו לדחות את מועד חילוט הערבויות של הערוץ – הצעה שהם רואים כ"מריחת זמן". העובדים מתכננים שיבושים של שידורי תכניות חדשות 10, ולפי גורם בערוץ השיבושים יתקיימו ללא שיתוף הנהלת הערוץ.

"נבדקת כרגע האפשרות לשבש חלק מהשידורים בערוץ, ובהחלט ייתכן כי הצופים יראו חלק מהפעילות על המסך כבר היום", אומר גורם בערוץ. "לא נחשיך את המסך – כי זו החלטה שצריכה ההנהלה לקבל, אבל נעשה מה שעובדים יכולים לעשות", הוא עונה לשאלה מהם הצעדים המתוכננים. כפי שמסתמן, העובדים יפעלו ל"העברת מסר" דרך המסך במהלך אחת מהתכניות שמפיקה "חדשות 10", לרבות מהדורת החדשות של הערוץ.

הבוקר נערכה פגישה של ועד עובדי הערוץ עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני, בה נבחנו אפשרויות להחרפת מאבק העובדים למען המשך פעילותו של הערוץ, אשר ביום ראשון הקרוב תחלט הרשות השניה, באמצעות בנק לאומי, סכום של 45 מיליון שקלים שהפקיד בתור ערבות. בעוד כשעה יתכנס דירקטוריון הערוץ לישיבה דחופה, ועובדי הערוץ חוששים כי הוא יכריז על הליך נרחב של פיטורי עובדים. לאחר שיודיע הדירקטוריון על החלטתו – יחליטו העובדים אילו צעדי מחאה לנקוט.

"המטרה היא להעביר מסר ישיר לשרים האחראים ובמיוחד לראש הממשלה – בצורה יותר אגרסיבית ולומר שלא נסכים רק לדחייה של הבעיה", אומר הגורם בערוץ. "אנחנו רוצים שיגובש פתרון שיאפשר לערוץ להמשיך ולפעול ולעובדים להמשיך ולעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully