וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יידחה חילוט ערבויות ערוץ 10 ורשת: פיטורי 150 עובדים הוקפאו

2.9.2012 / 19:40

הרשות השנייה אישרה את בקשת משרד האוצר להמתין עם המהלך, עד לסיום הבדיקה של הצוות המיוחד שהקים שטייניץ לבדיקת הסדר התשלומים שהציע הערוץ, ושתימשך 45 ימים

ושוב, דוחים: משרד האוצר העביר לרשות השנייה פנייה רשמית בבקשה לדחות את מועד חילוט הערבויות של ערוץ 10 ושל זכיינית ערוץ 2 רשת. במשרד ביקשו מהרשות להמתין עם המהלך עד לסיום הבדיקה של הצוות, בדיקה שתימשך 45 ימים.

זה מספר ימים שההערכות בשוק התקשורת הן כי האוצר יבקש דחייה והרשות תאשר את הבקשה, ובאוצר המתינו עד לסיום יום העבודה על מנת לבצע את המהלך באופן רשמי. ערבויות ערוץ 10, שאמורים היו להיחלט עומדות על סך של 45 מיליון שקלים, וערבויות רשת על סך של 23 מיליון שקלים.

עם קבלת המכתב החלו ברשות בסבב טלפונים לחברי המועצה על מנת לאשר את בקשות האוצר, וברשות השנייה הביעו סיפוק מהמהלך שעליו לחצו גם הם. לפני מספר שבועות פנתה וועדת הטלוויזיה של הרשות בראשות יעקב שחם לשר האוצר וביקשה ממנו להתערב בסוגיה. בראש הצוות שמינה שר האוצר יושבים מנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר, הממונה על התקציבים באוצר גל הרשקוביץ והחשבת הכללית של המשרד מיכל עבאדי-בויאנג'ו.

במקביל להקמת הצוות של משרד האוצר, אשר צפוי להתכנס השבוע לראשונה, הודיע דירקטוריון ערוץ 10 על הקפאה נוספת של הליכי הפיטורים בחברה. הדיון שאמור היה להתקיים מחר בוועדת הכלכלה של הכנסת בסוגיית חובות ערוץ 10 – נדחה למועד לא ידוע.

עוד בנושא:
בדרך לפיתרון? שר האוצר מינה צוות לטיפול במשבר בערוץ 10
עובדי ערוץ 10 פוצצו את ישיבת מועצת הרשות השנייה
מסתמן: חילוט ערבויות רשת יידחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully